ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی سنهایزر از هدست گیمینگ GSP 370 با 100 ساعت شارژدهی

شرکت سنهایزر از جدیدترین هدست گیمینگ روگوشی خود به نام GSP 370 رونمایی کرد. سازنده مدعی شده در این مدل به لطف کاهش مصرف انرژی و به کارگیری باتری با طول عمر بالا، مدت زمان ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

شرکت سنهایزر از جدیدترین هدست گیمینگ روگوشی خود به نام GSP 370 رونمایی کرد. سازنده مدعی شده در این مدل به لطف کاهش مصرف انرژی و به کارگیری باتری با طول عمر بالا، مدت زمان شارژدهی به رقم فوق العاده 100 ساعت رسیده است.

کمپانی سنهایزر می گوید گیمرهایی که هفته ای شش ساعت بازی می کنند، می توانند با یکبار شارژ کردن هدست سنهایزر GSP 370 تا 4 ماه از آن استفاده کنند. همچنین می توان حین شارژ نیز از هدست استفاده کرد؛ بنابراین وقفه ای در بازی کردن به وجود نخواهد آمد.

موضوع تاخیر در بازی ها اهمیت بالایی دارد به همین خاطر میزان تاخیر در هدست سنهایزر GSP 370 چیزی نزدیک به صفر اعلام شده است. می توان انتظار داشت کیفیت صدای این هدست نیز همانند دیگر هدست های گیمینگ سازنده آلمانی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

از قابلیت های هدست GSP 370 می توان به تعبیه دکمه ولوم روی هدست و میکروفون با قابلیت حذف نویز اشاره کرد که با حرکت دادن به سمت بالا قطع می شود. علاوه بر این ها این هدست از پردازشگر صدای داخلی بهره برده و از Sennheiser Gaming Suite در ویندوز پشتیبانی می کند. سنهایزر میزان بیس در این هدست را منحصر به فرد اعلام کرده است.

هدست گیمینگ سنهایزر GSP 370

ایرکاپ های هدست سنهایزر GSP 370 از جنس مموری فوم هستند و قسمت هدبند نیز دارای ابر است که برای کم کردن فشار روی سر گیمر تعبیه شده. ایرکاپ ها با مفصل توپی به هدبند متصل شده اند و با توجه به فرم سر گیمر تغییر زاویه می دهند.

از دیگر ویژگی های هدست سنهایزر GSP 370 می توان به فرکانس پاسخگویی 20000-20 هرتز برای هدفون ها و فرکانس پاسخگویی 6300-100 هرتز برای میکروفون و کابل شارژ 1.5 متری اشاره کرد.

هدست GSP 370 با کامپیوتر، مک و پلی استیشن 4 سازگار بوده و از هم اکنون به قیمت 199.95 دلار از سایت رسمی سنهایزر قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی