ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ دفاع از قلعه به سبک وایکینگ‌ها

تقریبا دو سال پیش بود که استودیوی Raw Fury خبر انتشار بازی Bad North را که قبلا برای کنسول‌ها عرضه شده بود برای پلتفرم موبایل نیز اعلام کرد. در حالی که قرار بود این بازی سال ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

تقریبا دو سال پیش بود که استودیوی Raw Fury خبر انتشار بازی Bad North را که قبلا برای کنسول‌ها عرضه شده بود برای پلتفرم موبایل نیز اعلام کرد. در حالی که قرار بود این بازی سال 2018 به دست موبایل گیمرها برسد اما به دلایلی انتشار آن تا به حال با تأخیر مواجه شده و حالا گویا قرار است بالاخره تا آخر ماه اکتبر با نام کامل Bad North: Jotunn Edition به گوگل پلی و اپ استور بیاید. این بازی یک عنوان دفاع از قلعه است که در آن باید از قلمروتان در برابر حملات وایکینگ ها محافظت کنید.

در حالی که هفته گذشته مراسم کامیک کان نیویورک برگزار شد، شاهد معرفی بازی‌های جدیدی برای دستگاه‌های موبایل بودیم. مثلا سازندگان بازی  Marvel Contest of Champions، همکاری مجددشان را با مارول برای انتشار یک بازی جدید اعلام کردند. این بازی که Marvel Realm of Champions نام دارد در سبک RPG همزمان مبتنی بر arena برای پلتفرم‌های موبایل خواهد بود. انتشار بازی هم برای سال 2020 برنامه‌ریزی شده است.

دوستداران بازی‌های اکشن RPG حتما بازی Bastion را که چند سال پیش برای کنسول‌های نسل پیش و پی‌سی و بعدا برای iOS و کنسول‌های نسل جدید هم منتشر شد به یاد دارند. بازی جنبه‌های به یاد ماندنی زیادی داشت که آن را به یکی از عناوین خاطره انگیز این سبک تبدیل کرده بود. حالا استودیوی Trickster Arts از این بازی الهام گرفته و قرار است در تاریخ 23 مهر (15 اکتبر) Monolisk را منتشر کند که دیدن تریلرهای آن حتما شما را هم به یاد سبک خاص Bastion خواهد انداخت. بازی برای پیش سفارش در اپ استور و گوگل پلی در دسترس قرار گرفته و با توجه به بازخوردهای مثبتی که گیمرها و منتقدان از نسخه بتا داشته‌اند، به نظر با یک بازی با پتانسیل بالا طرف هستیم.

Extreme Football

حملات وایکینگ ها

Extreme Football یک بازی مشابه فوتبال خیابانی است که در آن در قالب یک مسابقه همزمان 3 در برابر 3 به میدان می‌روید. بازی کاملا آنلاین است و هم بازی‌هایتان هم بازیکنان دیگر از سراسر دنیا هستند. چنین مکانیزمی Extreme Football را به یک بازی پر سرعت تبدیل کرده که برای زمان‌های استراحت و کوتاه گزینه مناسبی خواهد بود.

با پیشروی در بازی، کاراکترهای بیشتری را آنلاک می‌کنید که هر کدام قابلیت‌های منحصر بفرد خودشان را دارند و این یعنی با ادامه بازی می‌توانید بهترین بازیکنی که با سبک بازی شما همخوانی دارد را پیدا کرده و با او مهارت‌ها و توانایی‌های خودتان را به رخ حریفان بکشید.

Extreme Football

Extreme Football

سازنده: 9M Interactive قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: متغیر مگابایت زبان:

Dungeon Break

این بازی که چند ماه پیش برای iOS و حالا برای اندروید منتشر شده، در واقع دنباله بازی Billion Lords است. البته بر خلاف بازی قبلی دیگر کنترل یک دسته مینیون را در اختیارتان قرار نمی دهد تا با آن‌ها به دشمن حله کنید، بلکه در Dungeon Break با یک مینیون به گروه دشمن حمله‌ور می‌شوید.

با اینکه بازی از مکانیزم و کنترل‌های آشنای بازی‌های نقش آفرینی اکشن استفاده می‌کند اما طراحی و جذابیت آن بسیار به چشم می‌آید. بازی از لحاظ بصری چشم نواز است و با وجود موجودات بامزه‌ای که سر راهتان قرار می‌گیرند می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

Dungeon Break

Dungeon Break

سازنده: Auer Media & Entertainment قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 70/280.3 مگابایت زبان:

Dear Esther

صرف نظر از عقاید مختلف و بعضا متضادی که در مورد بازی‌های ادونچر روایی یا همان Walking Simulator وجود دارد، باید گفت که چنین عناوینی تأثیر انکار ناپذیری روی سبک داستان گویی در بازی‌های اول شخص داشته‌اند. Dear Esther که پیشتر برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر شده بود حالا برای iOS هم در دسترس قرار گرفته و داستانی با محوریت از دست دادن و اندوه را در یک جزیره اسرار آمیز برایتان تعریف می‌کند.

در این جزیره سایه‌ها حرکت می‌کنند، برگ‌ها در باد می‌رقصند و قایق‌های کاغذی روی سطح اقیانوس شناور هستند. با اینکه در واقع تنها شما در این جزیره حضور دارید اما احساس اینکه تنها هستید را نخواهید داشت. بازی بسیار زیباست و داستانی طولانی در مورد جزیره و نیروهایی که در آن وجود دارند برایتان بیان می‌کند. اگر از سبک بازی‌های روایی خوشتان می‌آید این بازی را از دست ندهید.

Dear Esther

Dear Esther

سازنده: Sumo Digital Ltd قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 935.2 مگابایت زبان:

Sheep Patrol

اگر شما هم با دیدن کارتون‌های زمان کودکی به چوپانی و بردن گوسفندان به دشت و دمن برای چرا علاقه مند شده بودید Sheep Patrol آمده تا در حد یک بازی موبایل تفننی این تجربه را برایتان به ارمغان بیاورد. در این بازی لذت بخش باید با کشیدن خطی در صفحه، گوسفندان را به سمت مسیر مدنظرتان هدایت کنید.

این نحوه کنترل بازی نه تنها خوب پیاده سازی شده بلکه واقعا در بازی جواب می‌دهد و مهمتر از آن به شما زحمات و رنج‌های کار چوپانان را نشان می‌دهد. بازی برای زمان‌های فراغت و تایم‌های بیکاری می تواند یک سرگرمی جالب و بامزه باشد.

Sheep Patrol

Sheep Patrol

سازنده: Vivid Games S.A قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 16/248.7 مگابایت زبان:

Bounty Hunter Space Lizard

مارمولک فضایی جایزه بگیر یک بازی در سبک اکشن پازلی است که باید در آن با دقت در یک محیط شطرنجی فوق العاده خطرناک حرکت کنید، اسلحه‌های موجود را جمع کنید و دشمنانتان را به یک موقعیت مناسب که امکان حمله به بهترین شکل را برایتان فراهم می‌کند هدایت کنید.

در این بازی همه چیز به حرکت هوشمندانه و حساب شده بستگی داشته و مکانیزم آن شباهت زیادی به عناوین نوبتی روگ لایک دارد. Bounty Hunter Space Lizard از 20 مرحله نسبتا سخت اما مفرح تشکیل شده و اگر دوست دارید طعم اکشن با چاشنی پازل و استراتژی را بچشید برای دانلود در اپ استور و گوگل پلی در دسترس قرار دارد.

Bounty Hunter Space Lizard

Bounty Hunter Space Lizard

سازنده: Stay Inside Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 17/25.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Javad Rajaei
    Javad Rajaei | ۱۷ آبان ۱۳۹۸

    خانوم راد لینک دانلود بذار

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۱ مهر ۱۳۹۸

    خسته نباشی مقاله عالی مثل همیشه

مطالب پیشنهادی