ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رکوردشکنی در بازار بورس؛ ارزش سهام اپل به بالاترین رقم در تاریخ رسید

ارزش سهام اپل امروز به بالاترین رقم در تاریخ این کمپانی رسید تا رکورد جدیدی را برای این شرکت پرطرفدار رقم بزند. با این اتفاق، اپل جایگاه خود را بین شرکت های تریلیون دلاری جهان ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

ارزش سهام اپل امروز به بالاترین رقم در تاریخ این کمپانی رسید تا رکورد جدیدی را برای این شرکت پرطرفدار رقم بزند. با این اتفاق، اپل جایگاه خود را بین شرکت های تریلیون دلاری جهان تثبیت کرد.

سهام اپل روز درخشان خود را با قیمت 232.95 دلار شروع کرد اما در ادامه روز توانست به حداکثر مقدار خود در تاریخ این شرکت یعنی 237.64 دلار برسد. با این حساب افزایش قیمت سهام اپل در یک روز به 2.66 درصد معادل 6.12 دلار رسید.

آخرین باری که اپل در بازار سهام رکوردشکنی کرد، به اکتبر 2018 بر می گردد. در آن زمان قیمت سهام اپل در میانه روز به 233.47 دلار رسید. رکورد جدید یعنی 237.64 دلار، ارزش بازار اپل را به رقم 1.07 تریلیون دلار رساند تا جایگاه این شرکت در جمع تریلیون دلاری ها، بیش از پیش تثبیت گردد.

افزایش قیمت سهام اپل را می توان به پیش بینی های مثبت در مورد توافق تجاری بین آمریکا و چین نسبت داد. به گزارش CNN مذاکره کنندگان اصلی این دو کشور می گویند که به توافق اولیه دست یافته اند اما هنوز تا دستیابی به راهکار جامع و نهایی، راه طولانی در پیش دارند. این توافق می تواند تعرفه های اعمال شده روی کالاهای چینی را کاهش دهد و به شرکت هایی مثل اپل کمک کند تا فعالیت ساده تری در بازار داشته باشند.

+ Apple TV

توافق اولیه بین چین و آمریکا همچنین می تواند اعمال تعرفه های آتی روی برخی محصولات که از 15 دسامبر (24 آذر) فعال می شوند را نیز متوقف سازد. این تعرفه ها قیمت واردات آیفون از چین را حدود 10 درصد افزایش می دادند.

رکوردشکنی قیمت سهام اپل همچنین خبر بسیار خوبی برای سهامداران و سرمایه گذاران محسوب می شود، آن هم درست زمانی که اپل می خواهد گزارش مالی جدید خود را اعلام کند. گزارش مالی سه ماهه سوم اپل در تاریخ 30 اکتبر برابر با 8 آذرماه منتشر می شود و به احتمال زیاد شاهد عملکرد خوب گوشی های جدید این شرکت یعنی سری آیفون 11 نیز خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی