ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی ساده Mudita Pure
تکنولوژی

گوشی Mudita Pure با قابلیت وصل نشدن به اینترنت معرفی شد

موبایل از روز اول به بهانه ابزاری قابل حمل برای تماس با ما همراه شد اما به چنان گجت پرکاربردی تبدیل شده که روزانه چندین ساعت چشم هایمان را به خود خیره می کند. ظاهرا تنها ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

موبایل از روز اول به بهانه ابزاری قابل حمل برای تماس با ما همراه شد اما به چنان گجت پرکاربردی تبدیل شده که روزانه چندین ساعت چشم هایمان را به خود خیره می کند. ظاهرا تنها راه برای خلاصی از دست این دستگاه پناه بردن به گوشی ساده ای مثل Mudita Pure است.

گوشی ساده Mudita Pure که پروژه آن در کیک استارتر کلید خورده، برای انجام پایه‌ای ترین کاربردهای یک موبایل طراحی شده و حتی در آن خبری از مرورگر هم نیست چه رسد به اپ‌های اینستاگرام و تلگرام و امثالهم.

گوشی ساده Mudita Pure

طرحی Mudita Pure در عین سادگی بسیار شیک است و شباهت جالبی هم به آیپاد دارد. نمایشگر لمسی در کار نیست و پنل ۲.۸۴ اینچی این گوشی با رزولوشن ۶۰۰ در ۴۸۰ پیکسل از فناوری جوهر الکترونیکی با ۱۶ طیف خاکستری بهره می برد. مزایای استفاده از این نمایشگر خواندن راحت تر متن، صرفه جویی در مصرف انرژی و فقدان نور مضر آبی است. از طرف دیگر زمانی که قرار نیست از اپ های مطرح استفاده کنید، چرا باید سراغ نمایشگرهای رنگی پر مصرف رفت؟

گوشی ساده Mudita Pure

شاید افراد معدودی به راحتی قادر به ترک شبکه های اجتماعی و حتی کاهش میزان وبگردی باشند اما برای کسانی که وابسته فیسبوک، توییتر و سایت های بی شمار دیگر هستند، راهی جز حذف مرورگر باقی نمی ماند.

اگر این هم کافی نیست کلیدی فیزیکی در لبه گوشی قرار گرفته که با فعال کردن آن تمام تماس ها و پیام های ورودی بی صدا خواهند شد. در واقع Mudita Pure برای آشتی دادن کاربر با دنیای واقعی طراحی شده هرچند این نیت خیرخواهانه برایتان ۳۶۹ دلار آب خواهد خورد. البته با پرداخت ۲۵۸ دلار می توانید از طریق کیک استارتر آنرا پیش خرید کنید

گوشی ساده Mudita Pure

با تمام این تفاسیر می توانید Mudita Pure را از طریق کابل USB-C به لپ تاپ یا دستگاه های دیگر متصل کرده و از آن به عنوان مودم 4G برای اتصال به اینترنت استفاده کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۳ مهر ۱۳۹۸

    عجب چیزیه.

  • Haa Med
    Haa Med | ۲۲ مهر ۱۳۹۸

    چقدر قشنگه ?

  • Sasan
    Sasan | ۲۲ مهر ۱۳۹۸

    عجب طراحی خاصی داره کی میاد بخریم

    • .:KAHZAD:.
      .:KAHZAD:. | ۲۲ مهر ۱۳۹۸

      قرار نیست ارزون باشه که مثلا با ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومن که گوشی های ساده الان همین قیمت هستن بیاد که نوشتن ۳۵۰ دلار چیز کمی نیست به نظرم فقط پول دور ریختن ولی دیزانش خیلی قشنگه

مطالب پیشنهادی