ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل ۴
تکنولوژی

پیکسل بادز 2 معرفی شد؛ اولین ایرباد کاملاً بیسیم گوگل

گوگل در خلال رویداد سخت افزاری خود از نسل دوم ایرباد تماماً بیسیم خود به نام گوگل پیکسل بادز 2 رونمایی کرد. بزرگ ترین تفاوت پیکسل بادز 2 با نسل قبلی حذف شدن سیم اتصال ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۱۱

گوگل در خلال رویداد سخت افزاری خود از نسل دوم ایرباد تماماً بیسیم خود به نام گوگل پیکسل بادز 2 رونمایی کرد.

بزرگ ترین تفاوت پیکسل بادز 2 با نسل قبلی حذف شدن سیم اتصال دو گوشی است و به غیر از این مورد تفاوت چندانی در ظاهر با نسل قبلی مشاهده نمی شود. قاب نسل جدید نیز در مقایسه با قاب صاف نسل قبلی، ظاهری تخم مرغی شکل و بزرگ تری دارد.

گوگل می گوید پیکسل بادز 2 بهتر در گوش ها قرار گرفته و در فضای بسته تا سه اتاق آنطرف تر و در محیط باز به اندازه یک زمین فوتبال همچنان به گوشی متصل می ماند. میکروفن داخلی صدای تطبیقی را به ارمغان آورده و بسته به محیط صدا را تغییر می دهد.

پیکسل بادز 2 تا پنج ساعت شارژدهی داشته و به کمک قاب می توان تا 24 ساعت از آن استفاده کرد. طراحی هیبریدی نسل جدید با از بین بردن مشکل صدا به خوبی در گوش ها فیت شده و تعبیه یک دریچه در زیر گوشی ها به وارد شدن صدای محیطی کمک می کند.

گوگل پیکسل بادز 2

گوگل پیکسل بادز 2 از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی کرده و می توان با فرامین صوتی کارهایی از قبیل کنترل آهنگ و ترجمه و غیره را انجام داد.

روی هم رفته گوگل پیکسل بادز 2 نا امید کننده به نظر رسیده و اینطور به نظر می آید که غول نرم افزاری برای عقب نماندن از اپل، سامسونگ و سونی از ایرباد جدید خود رونمایی کرده است.

گوگل پیکسل بادز 2 به قیمت 179 دلار از بهار سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی