ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

الیمپوس
تکنولوژی

الیمپوس از دوربین میکرو چهار سوم E-M5 Mark III رونمایی کرد

سه سال از معرفی دوربین محبوب الیمپوس OM-D E-M5 Mark II می گذرد و این محصول با امکاناتی نظیر مد عکاسی چندگانه، پیش نمایش زنده برای بررسی اکسپوژر و بدنه خوش ساختش برای استفاده در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

سه سال از معرفی دوربین محبوب الیمپوس OM-D E-M5 Mark II می گذرد و این محصول با امکاناتی نظیر مد عکاسی چندگانه، پیش نمایش زنده برای بررسی اکسپوژر و بدنه خوش ساختش برای استفاده در تمامی شرایط جوی، توانست به راحتی خود را از رقبا متمایز کند.

در حالی که چیزی به پنج ساله شدن این دوربین باقی نمانده الیمپوس از محصول جایگزین آن با نام E-M5 Mark III رونمایی کرده. این دوربین بدون آینه از یک حسگر میکرو چهار سوم ۲۰ مگاپیکسلی با تکنولوژی تشخیص فاز بهره می گیرد که پیشتر مشابه آن را در محصولات دیگری چون E-M1 Mark II و E-M1X مشاهده کرده بودیم.

دوربین جدید الیمپوس بدنه بسیار جمع و جوری دارد و وزنش بدون لنز از ۴۱۳ گرم فراتر نمی رود و طبق اعلام شرکت سازنده همین دو مشخصه باعث شده که دوربین مذکور سبک ترین و کوچک ترین در میان محصولات بدون آینه فول فریم باشد.

بیشینه رزولوشن خروجی حسگر این دوربین برابر با ۵۰ مگاپیکسل عنوان شده و برخلاف مدل E-M1X که امکان استفاده از مد مولتی شات در وضعیت حمل با دست را دارد، در این دوربین برای استفاده از وضعیت یاد شده به یک سه پایه نیاز خواهید داشت.

از دیگر امکانات E-M5 Mark III می توان به منظره یاب الکترونیک اولد آن اشاره کرد که رزلوشن بالایی دارد. یک نمایشگر تاچ LCD با زاویه دید وسیع هم امکان مشاهده و بررسی عکس های گرفته شده را برای شما فراهم خواهد کرد. دوربین جدید الیمپوس به لطف شاتر مکانیکی خود میتواند با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه از سوژه ها عکس بگیرد و اگر هم از شاتر الکترونیک آن استفاده نمایید این نرخ به ۳۰ فریم بر ثانیه می رسد.

الیمپوس

دوربین الیمپوس E-M5 Mark III امکانات خوب دیگری هم دارد که از آن جمله میتوان به پشتیبانی از فیلم برداری 4K اشاره کرد و مادامی که از لنز مناسب به همراه آن استفاده کنید میتوانید این دوربین را در هر شرایط جوی به کار بگیرید.

ارتباط بیسیم این دوربین نیز بهبود پیدا کرده تا با سرعت بیشتری عکس ها و ویدیوهای گرفته شده با آن را به کامپیوتر خود انتقال دهید ضمن اینکه عمر باتری دستگاه نیز افزایش پیدا کرده تا با خیال آسوده تر آن را در سفرها همراه ببرید. نکته منفی در مورد این دوربین پورت شارژ مایکرو یو اس بی آن است که دیگر عمرش به سر آمده و در برابر کانکتور USB-C حرفی برای گفتن ندارد.

این دوربین به تنهایی ۱۱۹۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده و در صورت تمایل می توان نسخه باندل آن (متشکل از بادی و لنز مقاوم M.Zuiko Digital ED 14-150mm F4.0-5.6 II) را به قیمت ۱۷۹۹.۹۹ دلار خریداری کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی