ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی ال جی برای سه ماهه سوم ۲۰۱۹؛ زیان واحد موبایل کمتر شد

ال جی الکترونیک بالاخره توانست زیان خود از کسب و کار موبایلش را در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ (جولای تا سپتامبر) کاهش دهد و همزمان رکورد درآمدهای فصلی خود را برای لوازم خانگی بشکند. غول ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

ال جی الکترونیک بالاخره توانست زیان خود از کسب و کار موبایلش را در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ (جولای تا سپتامبر) کاهش دهد و همزمان رکورد درآمدهای فصلی خود را برای لوازم خانگی بشکند.

غول صنعت الکترونیک کره جنوبی از درآمد ۱۳.۱۵ میلیارد دلاری و سود عملیاتی ۶۵۳ میلیون دلاری اش در این بازه خبر داد که به ترتیب افزایش ۱.۸ درصدی و ۴.۴ درصدی را نشان می دهد.

این بالاترین سود عملیاتی ال جی از سال ۲۰۰۹ تا کنون محسوب می شود و بالاترین درآمد آن در سه ماهه سوم طی سالیان اخیر به حساب می آید.

گزارش مالی ال جی

کسب و کار لوازم خانگی ال جی هم در این بازه عملکرد خوبی را از خود نشان داد و به سود عملیاتی ۴۲۹ میلیارد وونی و درآمد ۵.۳ تریلیون وونی دست پیدا کرد که به ترتیب ۳.۸ و  ۱۰ درصد افزایش را نشان می دهند. ال جی اعلام کرده فروش لوازم خانگی آن در سه ماهه سوم امسال بالاترین میزان در تاریخ آن بوده است.

در عین حال کسب و کار موبایل ال جی نیز زیان عملیاتی ۱۶۱ میلیارد وونی (۱۳۵ میلیون دلاری) داشت. این واحد گرچه هنوز در وضعیت قرمز به سر می برد اما زیان ثبت شده توسط آن به مراتب کمتر از سه ماهه قبلی (با زیان عملیاتی ۳۱۳ میلیارد وونی) است. ال جی اعلام کرده که بهینه سازی فرایندهای تولید و کاهش هزینه ها باعث این پیشرفت شده است.

گزارش مالی ال جی

واحد تلویزیون ال جی نیز در سه ماهه قبل به سود عملیاتی ۳۱۸ میلیارد وونی رسید که افت اندکی را از رقم ۳۲۵ میلیارد وونی ثبت شده در سال قبل نشان می دهد؛ این افت نیز در نتیجه شدت گرفتن رقابت در بازار تلویزیون و نوسانات نرخ ارز بوده است. گفتنی است تلویزیون های اولد این شرکت فروش بسیار موفقی را در فصل اخیر داشتند و رشد فروش ۸.۲ درصدی را تجربه کردند.

برای فصل آتی، این شرکت کره ای انتظار دارد که رقابت در بخش لوازم خانگی شدت بیشتری پیدا کند اما ال جی اعلام کرده که با افزایش تلاش هایش در حوزه بازاریابی میتواند سود به دست آمده در سال قبل را تکرار کند.

ال جی اضافه کرده که همچنان به کنترل هزینه ها برای کسب و کار موبایل خود خود ادامه میدهد چرا که مهاجرت آن به 5G با سرعتی پایین تر از میزان مورد انتظار در آمریکای شمالی رخ داده اما این شرکت انتظار دارد که شرایط در سال آینده تغییر پیدا کند.

این کمپانی همچنین اعلام کرده که انتظار شدت یافتن رقابت ها در بازار تلویزیون و کاهش تقاضا را دارد؛ این یعنی ال جی قصد دارد بودجه بازاریابی خود برای واحد تلویزیون را در فصل تعطیلات افزایش دهد. علیرغم این مساله ال جی اعلام کرده که اطمینان دارد تلویزیون های اولد و بسیار بزرگ آن همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد و سوددهی این واحد همچنان ثابت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی