ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش 42 درصدی صادرات ساعت‌های هوشمند در سه ماهه سوم 2019

با وجود بازار راکد گوشی ها، فروش ساعت های هوشمند در حال افزایش است و داده های جدید نشان می دهند 14 میلیون ساعت هوشمند در سه ماه سوم سال 2019 صادر شده که نسبت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

با وجود بازار راکد گوشی ها، فروش ساعت های هوشمند در حال افزایش است و داده های جدید نشان می دهند 14 میلیون ساعت هوشمند در سه ماه سوم سال 2019 صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش 42 درصدی را نشان می دهد.

طبق آمارهای موسسه تحقیقاتی «Strategy Analytics»، اپل در بازار ساعت های هوشمند حکمرانی می کند و با صادرات 6.8 میلیون واحد اپل واچ در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، 47.9 درصد از بازار ساعت های هوشمند را در اختیار گرفته است. کمپانی کوپرتینویی در سه ماهه سوم سال قبل 4.5 میلیون واحد ساعت هوشمند صادر کرده بود.

آمار صادرات ساعت هوشمند در سه ماهه سوم سال 2019

سامسونگ با فاصله زیاد نسبت به اپل در جایگاه دوم قرار گرفته و با سهم 13.4 درصدی از بازار ساعت های هوشمند، در مدت زمان مورد بحث 1.9 میلیون واحد ساعت هوشمند صادر کرده است که نسبت به 1.1 میلیون واحد ساعت هوشمند صادر شده در سال قبل، افزایش تقریباً دو برابری را نشان می دهد.

تحلیلگران موسسه مذکور می گویند سامسونگ با این آمار، جایگاه خود را به عنوان دومین صادر کننده ساعت هوشمند در دنیا مستحکم کرد.

کمپانی فیت بیت که اخیراً گوگل آن را با قراردادی 2.1 میلیارد دلاری تصاحب کرد، با صادرات 1.6 میلیون واحد ساعت هوشمند در سه ماهه سوم سال 2019 سومین صادر کننده بزرگ این محصول لقب گرفته و 11.3 درصد از بازار را در اختیار دارد. سهم فیت بیت از بازار ساعت های هوشمند در سه ماهه سوم سال قبل 15 درصد بود.

باید دید خرید فیت بیت توسط گوگل چه تاثیری روی فروش ساعت های هوشمند این کمپانی خواهد گذاشت. رشد سامسونگ نیز در این بازار جالب توجه است؛ ولی نکته واضح این است که این دو شرکت فعلاً توانایی مقابله با سلطه بی چون و چرای اپل در بازار ساعت های هوشمند را ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی