ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

گزارش ویدیویی علی بخردی از نمایشگاه تیونینگ SEMA 2019 [تماشا کنید]

نمایشگاه خودروی سما یا با تلفظ صحیح تر سیما (SEMA) ) یکی از جذاب ترین گردهمایی های خودرویی است که هر سال در اوایل ماه نوامبر در لاس وگاس برگزار می شود. این نمایشگاه که ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰

نمایشگاه خودروی سما یا با تلفظ صحیح تر سیما (SEMA) ) یکی از جذاب ترین گردهمایی های خودرویی است که هر سال در اوایل ماه نوامبر در لاس وگاس برگزار می شود. این نمایشگاه که از سال 1963 شروع به کار کرده، به شرکت های تیونینگ، تولیدکنندگان لوازم جانبی و تجهیزات خاص، نمایندگی ها و البته کمپانی های فعال در حوزه بازسازی خودروهای کلاسیک اختصاص دارد.

مثل ادوار پیشین، امسال نیز نمایشگاه سما میزبان برخی از هیجان انگیزترین خودروهای تیونینگ شده بود. در این دوره مدل های کمپر یا اتومبیل هایی که به طور مخصوص برای مسافرت و سپری کردن اوقات در طبیعت ساخته می شوند، حضوری بسیار پر رنگ داشتند. همچون گذشته پیکاپ ها و مدل های کلاسیک با کیت بدنه و پیشرانه های قدرتمند نیز پای ثابت SEMA 2019 بودند.

1-Ken-Cox-7E2A4636

اگر کمی در اینستاگرام به دنبال مطالب خودرویی بگردید، به احتمال بسیار با پست های جذاب گاراژ بخردی روبرو خواهید شد. علی بخردی مالک این پیج یک کلکسیونر و علاقه مند واقعی خودرو است که در ایالات متحده زندگی می کند. آقای بخردی توانسته در مدتی کوتاه به واسطه بررسی های موشکافانه و ویدیوهای با کیفیت به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

ali bekhradi 2

همزمان با برگزاری نمایشگاه SEMA 2019 دست اندرکاران پیج گاراژ بخردی به لاس وگاس عزیمت کرده و گزارش هایی را از مدل های جذاب رونمایی شده در این نمایشگاه تهیه کرده اند. مثل سابق این گزارش ها نیز سرشار از اطلاعات و توضیحات بسیار مفید و جالب هستند؛ به همین جهت چنانچه شما هم به تیونینگ و ارتقای خودروها علاقه دارید، دعوت می کنیم تماشای ویدیوهای زیر را در برنامه های خود بگنجانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mjid Tbri
    Mjid Tbri | ۲۰ آبان ۱۳۹۸

    دقیقا ایدی پیج اینستاگرامش چیه

    • سپهر زنگنه
      سپهر زنگنه | ۲۱ آبان ۱۳۹۸

      دقیقا روی منبع مطلب کلید فرمایید که به پیج اینستا ایشون لینک شده

مطالب پیشنهادی