ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود

آمازون به منظور گسترش دامنه فعالیت های خود در دنیای خرده فروشی های فیزیکی، از برنامه های خود برای افتتاح یک فروشگاه مواد غذایی متفاوت در سال 2020 پرده برداشت. اوایل سال جاری میلادی گزارشاتی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

آمازون به منظور گسترش دامنه فعالیت های خود در دنیای خرده فروشی های فیزیکی، از برنامه های خود برای افتتاح یک فروشگاه مواد غذایی متفاوت در سال 2020 پرده برداشت.

اوایل سال جاری میلادی گزارشاتی منتشر شدند که از برنامه های آمازون برای افتتاح فروشگاه های مواد غذایی ارزان قیمت به عنوان جانشینی برای فروشگاه های زنجیره ای هول فودز (Whole Foods) و آمازون گو (Amazon Go) خبر می دادند.

آمازون در پاسخ به سایت Engadget از افتتاح یک فروشگاه مواد غذایی در وودلند هیلز (منطقه ای در همسایگی شهر لس آنجلس) در سال 2020 خبر داد. این شرکت چهار موقعیت شغلی نیز برای فروشگاه خود ارسال کرده و به طور مشخص به دنبال به خدمت گرفتن صندوقدار، کارمند پر کردن قفسه ها، مسئول کانترهای غذا و مدیر است. آمازون برای این فروشگاه محیطی به مساحت 3251 متر مربع را در منطقه وودلند هیلز اجاره کرده است.

افتتاح فروشگاه مواد غذایی آمازون در لس آنجلس

فروشگاه مواد غذایی آمازون با فروشگاه های زنجیره ای هول فودز و آمازون گو متفاوت بوده و از تکنولوژی بدون صندوق فروشگاه های آمازون گو استفاده ای نمی کند. آمازون در این فروشگاه به رویکرد سنتی روی آورده است.

آمازون هنوز نامی برای فروشگاه مواد غذایی خود انتخاب نکرده و از افتتاح شعبه ها، اجناس فروشگاه و قیمت گذاری آنها اطلاعاتی منتشر نشده است.

وال استریت ژورنال ماه گذشته میلادی گزارش کرد که این کمپانی چند ده مغازه در شهر لس آنجلس، فیلادلفیا، شیکاگو، نیوجرسی و ایالت کنتیکت اجاره کرده و به دنبال افتتاح فروشگاه های بیشتر است. طبق این گزارش در فروشگاه های جدید آمازون غذاهای نیمه آماده و خوراکی هایی همچون نوشابه و بیسکوییت به فروش خواهند رسید.

آمازون در کنار افتتاح این فروشگاه و همچنین فروشگاه های آمازون گو و هول فودز، پیش از این با آمازون بوکس (Amazon Books) و Amazon 4-Star به دنیای خرده فروشی های فیزیکی وارد شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی