ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت iOS 13.2.3 برای رفع باگ اسپات لایت منتشر شد

اپل در پی باگ زدایی از iOS 13 آپدیت‌ جدیدی تحت نسخه iOS 13.2.3 برای آیفون و همچنین iPadOS 13.2.3 برای آیپد منتشر کرده است تا مشکلاتی که تاکنون موفق به برطرف کردن آن‌ها نشده ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۵

اپل در پی باگ زدایی از iOS 13 آپدیت‌ جدیدی تحت نسخه iOS 13.2.3 برای آیفون و همچنین iPadOS 13.2.3 برای آیپد منتشر کرده است تا مشکلاتی که تاکنون موفق به برطرف کردن آن‌ها نشده را از بین ببرد. مهم‌ترین باگی که در این آپدیت برطرف شده، درست کار نکردن اسپات‌ لایت در این سیستم‌عامل بوده که اکنون مطابق انتظار کار خواهد کرد.

اسپات لایت (Spotlight) یا همان جستجوی کلی و سیستمی آیفون، به کاربران اجازه می‌دهد تا تمامی اطلاعات‌ درون گوشی اعم از عکس، مخاطبین، وب سایت‌های بازدید شده، فایل‌ها و سایر داده‌ها را به صورت یکجا جستجو کنند. با این وجود بعضی از کاربران، نتایجی دریافت نمی‌کردند و انتظار می‌رود که در این بروزرسانی، مشکل آن‌ها حل شده باشد.

iOS 13.2.3

همچنین ممکن بود که در هنگام دانلود فایل در پس زمینه، مشکلات عجیبی مشاهده شود که پس از بروزرسانی جدید، دیگر نباید شاهد آن‌ها باشیم. اپلیکیشن میل هم که با دریافت و کوت کردن یک سری از حساب‌های اکسچینج (Exchange) مشکل داشت، در آپدیت iOS 13.2.3، دیگر با این گونه حساب‌ها مشکلی نخواهد داشت.

اپل آخرین باگی که در این بروزرسانی برطرف کرده، درست نمایش ندادن لینک‌ها، عکس‌ها و پیوست‌های iMessage بود که پس از این بروزرسانی باید به درستی برای کاربران این کمپانی قابل مشاهده باشد.

با این حال به نظر می‌رسد که اپل در حال برطرف کردن مشکلات عدیده سیستم‌عامل خود است و آپدیت‌های ریز و درشتی که منتشر می‌کند هم مهر تاییدی بر اقدامات این کمپانی کالیفرنیایی است. علاوه بر این نسخه iOS 13.2.3، اپل در حال بررسی‌های نهایی برای عرضه نسخه ۱۳.۳ هم هست تا ویژگی‌های امنیتی بهتری من جمله پشتیبانی بهتر از کلید‌های امنیتی FIDO2 را هم به محصولات خود بیاورد. این پروتکل امنیت درگا‌ه‌های USB، Lightning و NFC را بهبود خواهد بخشید.

در نهایت آخرین پچ‌های امنیتی اپل نیز در این آپدیت گنجانده شده و پیشنهاد می‌شود که در اسرع وقت، آیفون و آیپد خود را به نسخه iOS 13.2.3 ارتقا دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • herogame
    herogame | ۲۸ آبان ۱۳۹۸

    فکر کنم یه دعایی باید بخونیم فوت کنیم به گوشی تا اپدیت رو بگیره وگرنه هرجور فکر میکنم اینترنت نباشه اینا همش یه مشت مزخرفه

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲۸ آبان ۱۳۹۸

    داداش دی جی من یه سر میام آپدیت کنم برم، فقط نشونی و با هم چک کنیم؟

  • آریا
    آریا | ۲۸ آبان ۱۳۹۸

    بعضی از شرکتها اینترنت دارن همینطور دانشگاهها اگه تعطیل نشده نباشن! مجلس و خودشون هم همینطور ملت از نظر اینها الآن نقش carrot را ایفا میکنن نه وقتشون براشون مهمه نه زندگی نه چیز دیگشون... همون قضیه اینترنت خودی و نخودی و گزینشیه لعنت به کشورهایی که تجهیزات سا.نسور و.. به اینا فروختن

  • شکوه ایران
    شکوه ایران | ۲۸ آبان ۱۳۹۸

    آپدیت برای رفع باگ اینترنت جهانی در ایران منتشر نشده

  • Mehran
    Mehran | ۲۸ آبان ۱۳۹۸

    تا آخر هفته امیدی نداشته باشید
    شاید از شنبه وصل بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی