ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
بسته‌های رومینگ
تکنولوژی

اینترنت سیم‌کارت‌های ایرانسل در تهران و چند استان دیگر وصل شد

اینترنت سیم‌کارت‌های ایرانسل از دقایقی پیش در استان تهران و ۷ استان دیگر وصل شد. به گزارش دیجیاتو، اکنون سیم‌کارت‌های ایرانسل در این استان‌های جدید به اینترنت متصل شده‌اند: تهران مرکزی قم قزوین کهگیلویه و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اینترنت سیم‌کارت‌های ایرانسل از دقایقی پیش در استان تهران و ۷ استان دیگر وصل شد. به گزارش دیجیاتو، اکنون سیم‌کارت‌های ایرانسل در این استان‌های جدید به اینترنت متصل شده‌اند:

  • تهران
  • مرکزی
  • قم
  • قزوین
  • کهگیلویه و بویراحمد
  • آذربایجان شرقی
  • هرمزگان
  • بوشهر

تا روز گذشته، ۱۰ استان به اینترنت موبایل متصل شده بودند که حالا در مجموع تعداد این استان‌ها به ۱۸ عدد رسیده است. با این حال، شنیده‌ها حکایت از این دارد که شهرستان‌های غربی استان تهران همچنان به اینترنت موبایل متصل نشده‌اند. هنوز مشخص نیست اینترنت موبایل در چه زمانی برای سایر استان‌ها متصل می‌شود.

ایرانسل با ارسال یک بیانیه خبری برای رسانه‌ها، اعلام کرده است که با توجه به اختلال ایجاد شده در روزهای گذشته، مدت استفاده از بسته‌های اینترنت مشترکان را تمدید کرده و یک گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد. ایرانسل همچنین اعلام کرده مشترکانی که از قبل بسته‌های اینترنت فعال داشته‌اند و هنوز مهلت استفاده آن‌ها تمام نشده، می‌توانند هفت روز بیشتر از بسته‌های خود استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (75 مورد)
  • mahdi mc
    mahdi mc | ۶ آذر ۱۳۹۸

    تورو خدا کاری که باهامون تو این چند روز کردن رو یادمون نره!!!

  • پوریا
    پوریا | ۶ آذر ۱۳۹۸

    نه تهران وصل نشده!!!

  • Amir
    Amir | ۶ آذر ۱۳۹۸

    تبریز همراه اول و ایرانسل وصل شد

  • صابر
    صابر | ۶ آذر ۱۳۹۸

    هرمزگان قطعه هنوز

  • Ali moghtadery
    Ali moghtadery | ۶ آذر ۱۳۹۸

    آقا فارس پس چی
    خب ما زندگی نداریم؟

  • زهرا ملکی
    زهرا ملکی | ۶ آذر ۱۳۹۸

    اینجا استان مرکزی و اینترنت همچنان قطعه

  • Ali Farshbaf
    Ali Farshbaf | ۶ آذر ۱۳۹۸

    تبریز هنوز قطعه ?

  • Ali
    Ali | ۶ آذر ۱۳۹۸

    خوزستان خار داره ؟

    • HHH.KH
      HHH.KH | ۶ آذر ۱۳۹۸

      ?والا،ما اخرین استانیم حالا شاید نوبت ما بشه بگن تو خوزستان شهر به شهر وصل بشه :/

  • رادین مقدم
    رادین مقدم | ۶ آذر ۱۳۹۸

    دورغه.هنوز قطعه

  • alispiderman
    alispiderman | ۶ آذر ۱۳۹۸

    هنوز قطعه که?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی