ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

LG UX 9
تکنولوژی

انتشار ویدیوی رابط کاربری ال جی UX 9.0 با اندروید ۱۰ [تماشا کنید]

کمپانی ال جی چندی پیش از رابط کاربری LG UX 9 رونمایی کرد و آن را به عنوان پوسته جدید خود برای اندروید ۱۰ برگزید. این کمپانی کره‌ای همچنین عنوان کرد که رابط کاربری جدید، ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۹ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

کمپانی ال جی چندی پیش از رابط کاربری LG UX 9 رونمایی کرد و آن را به عنوان پوسته جدید خود برای اندروید ۱۰ برگزید. این کمپانی کره‌ای همچنین عنوان کرد که رابط کاربری جدید، به همراه جدیدترین نسخه از اندروید برای گوشی پرچمدار این کمپانی به نام G8X ThInQ عرضه خواهد شد و کاریران می‌توانند پیش از پایان سال جاری میلادی از آن بهره ببرند. اکنون ویدیو این رابط کاربری از سوی ال جی منتشر شده است که ویژگی‌های جدید آن را نمایش می‌دهد.

البته پیش از این، پرچمدار این کمپانی نیز رابط کاربری LG UX 9 بر پایه اندروید ۹ را دریافت کرده بود. با این حال دیگر گوشی‌های این کمپانی مانند G8 ThinQ و V50 ThinQ، رابط کاربری جدید را با اندروید ۱۰ و به صورت یک جا دریافت خواهند کرد این رابط کاربری بسیار به رابط کاربری One UI سامسونگ شباهت دارد و به نظر می‌رسد که ال جی، از هموطن خود الگو برداری کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیو رابط کاربری LG UX 9 را مشاهده کنید:

همان طور که در ویدیو مشهود است، این رابط کاربری، ظاهری جذاب‌تر و زیباتر نسبت به نسخه UX 8 دارد. ال جی در UX 9 از آیکون‌های جدیدتر، مرکز اعلان‌های بهتر و دارک مود سیستمی بهره برده است. همچنین برخی از دکمه‌ها نیز به پایین صفحه منتقل شده که کار را برای کاربر راحت‌تر می‌کند.

ال جی می‌گوید که رابط کاربری LG UX 9 برای استفاده LG G8X ThinQ بهینه شده و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که تا پیش از پایان سال ۲۰۱۹ منتشر شود. با این حال مانند گذشته، به نظر می‌رسد که کاربران کره جنوبی این بروزرسانی را کمی زودتر از همتایان بین‌المللی خود دریافت کنند. همچنین در رابطه با زمان انتشار رابط کاربری جدید LG UX 9 برای دیگر گوشی‌های این کمپانی (چه میان‌رده و چه پرچمدار) نیز اطلاعاتی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • یاس کبود
    یاس کبود | ۹ آذر ۱۳۹۸

    یکی از دلایلی مهمی که الجی به خاک سیاه نشست همین رابط کاربری زشت کارتونی هست که چند ساله عوضش نمیکنه

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۹ آذر ۱۳۹۸

    فقط سامسونگ...رتبه اول جهان

    • امیر عابدینی
      امیر عابدینی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

      حاجی سامسونگ حرف نداره

مطالب پیشنهادی