۳ اشتباه کوجیما در ساخت Death Stranding [تماشا کنید]

چند وقت پیش بالاخره و پس از کلی انتظار، Death Stranding منتشر شد. بازی همانطور که انتظار می‌رفت یک اثر کاملا سلیقه‌ای است که بعضی‌ها به شدت از آن لذت می‌بردند و برخی دیگر حتی نمی‌توانند ساعات ابتدایی آن را تحمل کنند. همانطور هم که در بررسی بازی به آن اشاره کردیم، فصل‌های ابتدایی بازی بسیار طولانی هستند و هیچ محتوای پخته‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته نشده.

به خاطر همین دلایل بازی نقدهای کاملا متفاوتی هم از منتقدین دریافت کرد. هایپی هم که خود کوجیما باعث آن شده بود، مزید بر علت شد تا مشکلات Death Stranding بیشتر هم به چشم بیایند.

این مسئله روی فروش بازی هم تاثیر خود را گذاشت. شاید از یک انحصاری‌های پلی استیشن 4 که کوجیما وظیفه کارگردانی آن را به عهده گرفته بود، حداقل در امر فروش بیشتر از این‌ها انتظار می‌رفت.

اما واقعا چرا چنین اتفاقی افتاد؟ به عقیده ما، سه دلیل برای توجیه این مسائل وجود دارد که در این قسمت از برنامه ویدیویی ویجیاتو به آن‌ها می‌پردازیم. پس از شما دعوت می‌کنم که تا انتهای این ویدیو با ویجیاتو همراه باشید.

نظرات ۲

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود

رمزتان را گم کرده‌اید؟