ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتورولا هایپر وان
تکنولوژی

گوشی میان رده موتورولا وان هایپر با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

چند سالی می شود که موتورولا خانواده موبایل های وان خود را روانه بازار کرده و مرتبا اعضای جدیدی را هم به این خانواده اضافه می کند. این گوشی ها در واقع تلاش دارند مرز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

چند سالی می شود که موتورولا خانواده موبایل های وان خود را روانه بازار کرده و مرتبا اعضای جدیدی را هم به این خانواده اضافه می کند. این گوشی ها در واقع تلاش دارند مرز بین میان رده ها و موبایل های پریمیوم را کمرنگ کنند. تازه ترین محصول شرکت مورد بحث از این سری موتورولا وان هایپر نام دارد که در واقع نسخه مقرون به صرفه ای از وان پلاس 7 پرو است.

درست مانند 7 پرو، این گوشی نیز به یک دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شده تا فضا برای ایجاد سطحی تمام صفحه در بخش جلویی بدنه فراهم شود و نیازی به استفاده از بریدگی نمایشگر برای این منظور نباشد هرچند که هنوز حاشیه اندکی در بخش پایینی آن دیده می شود.

نتیجه این طراحی چیست؟ نمایشگری ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰ درصدی که ظاهری بسیار زیبا به موتورولا وان هایپر بخشیده است.

موتورولا وان هایپر

این گوشی همچنین ویژگی خاص دیگری دارد که در نام آن نیز نمود یافته: تکنولوژی شارژ ۴۵ واتی مبتنی بر USB-C موسوم به هایپر شارژ که در میان فناوری های مشابه ارائه شده یکی از سریع ترین ها محسوب می شود.

متاسفانه باقی امکانات موتورولا هایپر وان با میان رده های دیگر اندرویدی برابری می کند: ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۶۷۵. خوشبختانه شرکت سازنده یک باتری غول پیکر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را هم برای این گوشی در نظر گرفته که در کنار پردازنده ضعیف آن عمر باتری بالاتر از متوسط را از خود به نمایش می گذارد.

موتورولا وعده داده که این باتری انرژی مورد نیاز شما برای ۳۸ ساعت استفاده پیوسته بعد از هر بار شارژ را تامین خواهد کرد ضمن اینکه یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز برای آن در نظر گرفته شده که بسیاری را خشنود خواهد کرد.

موتورولا هایپر وان

در باب نرم افزار هم باید بگوییم که موتورولا هایپر وان همراه با اندروید 10 از جعبه خارج می شود که خبر خوبی برای یک گوشی میان رده است.

هایپر وان به یک دوربین دوگانه اصلی با ترکیب لنزهای ۶۴ مگاپیکسلی (که عکس های ۱۶ مگاپیکسلی از سوژه می گیرد) و ۸ مگاپیکسلی الترا واید با زاویه ۱۱۸ درجه مجهز شده است. هایپر وان همچنین از مجموعه نرم افزارهای عکاسی موتورولا نیز پشتیبانی می کند که از آن جمله میتوان به مد شب مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت های بهینه سازی تصاویر با تکیه بر همین فناوری اشاره کرد. دوربین سلفی پاپ آپ این گوشی نیز ۳۲ مگاپیکسلی است و توانایی گرفتن عکس های کواد پیکسلی ۸ مگاپیکسلی را از سوژه هایش دارد.

موتورولا هایپر وان ۳۹۹ دلار قیمت گذاری شده و قرار است که اواسط فصل تعطیلات سال نو وارد بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Iman as
    Iman as | ۱۴ آذر ۱۳۹۸

    واقعا کجای این گوشی شبیه وانپلاس 7 پرو الان گوشی های زیادی هستند که دوربین پاپ آپ دارند

مطالب پیشنهادی