ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S11
تکنولوژی

بلومبرگ: گلکسی اس 11 سامسونگ دوربین 108 مگاپیکسلی دارد

بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده، پرچمدار بعدی سامسونگ برای رقابت با آیفون 11 از باتری پرظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعتی و دوربین پنج گانه 108 مگاپیکسلی بهره مند خواهد بود. طبق گزارش سایت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده، پرچمدار بعدی سامسونگ برای رقابت با آیفون 11 از باتری پرظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعتی و دوربین پنج گانه 108 مگاپیکسلی بهره مند خواهد بود.

طبق گزارش سایت بلومبرگ، سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 11 را به سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز کند که پیش از این آنرا در گوشی شیائومی Mi CC9 پرو دیده بودیم.

گلکسی اس 11 در پنل پشتی سه حسگر دیگر نیز خواهد داشت که از آنها می توان به سنسور فوق عریض و حسگر دیگری با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری اشاره کرد. علاوه بر اینها یک سنسور زمان پرواز (ToF) نیز برای تشخیص بهتر عمق و گرفتن پرتره های بهتر و همچنین به کارگیری در واقعیت افزوده در این گوشی تعبیه خواهند شد.

گلکسی اس 11 پلاس احتمالا باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی دارد

سایت SamMobile نیز اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری گلکسی اس 11 پلاس منتشر کرده که از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در این گوشی خبر می دهد. برای مقایسه، آیفون 11 پرو مکس از باتری 3969 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

سامسونگ قصد دارد با افزایش ظرفیت باتری در پرچمدار بعدی خود کاری کند تا این گوشی حداقل یک روز کامل دوام بیاورد. بهبود ظرفیت باتری در گلکسی اس 10 پلاس با واکنش خوب کاربران مواجه شده بود و از نقاط قوت آن به شمار می رفت.

اوایل آذر ماه امسال رندرهای غیر رسمی از گوشی گلکسی اس 11 منتشر شدند که از ماژول دوربین مستطیلی شکل و 5 سنسور دوربین خبر می دادند. اواسط آذر ماه نیز شایعه دیگری منتشر شد که از قابلیت فیلم برداری 8K در این گوشی و همچنین قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری حکایت می کرد.

سامسونگ تاکنون به شکل عمومی نظری در مورد قابلیت های ذکر شده نداده، بنابراین هنوز تأیید نشده اند. غول فناوری کره جنوبی فوریه هر سال (اسفند ماه) از خانواده جدید گلکسی رونمایی می کند، بنابراین انتظار می رود اوایل سال آینده میلادی جزئیات بیشتری از گلکسی اس 11 منتشر شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی