ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

tesla-model-s-porsche-taycan-top-gear-results 2
خودرو

عملکرد تسلا مدل x و پورشه تایکان در تست تصادف یورو انکپ [تماشا کنید]

پورشه با رونمایی از تایکان به عنوان اولین محصول برقی این شرکت توانست توجه بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند. حال مدل پایه این خودرو یعنی تایکان 4S توانسته در تست تصادف یورو ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

پورشه با رونمایی از تایکان به عنوان اولین محصول برقی این شرکت توانست توجه بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند.

حال مدل پایه این خودرو یعنی تایکان 4S توانسته در تست تصادف یورو انکپ 5 ستاره ایمنی را از سوی این موسسه دریافت کند. تایکان در هر دو بخش سرنشینان بزرگ سال و خردسال بیش از 80 درصد نمره را دریافت کرده است.

تست تصادف

یورو انکپ تنها به تست تایکان بسنده نکرده است و برای اولین بار تسلا مدل X را نیز مورد آزمایش قرار داده است. این SUV 7 نفره شرکت تسلا همچون مدل 3 توانست 5 ستاره ایمنی از سوی این موسسه دریافت کند. همچنین یورو انکپ تسلا را به خاطر سیستم ترمز اضطراری خودکار مدل X و به خاطر عملکرد بسیار عالی آن که در اکثر موارد از برخورد جلوگیری می کند ستوده است.

دیگر خودروهایی که در این دور از آزمایشات بررسی شدند خودروهای آئودی Q7، رنو کپچر، سوبارو فارستر، فورد موندئو و اشکودا اوکتاویا اند.

همچنین نسل جدید پژو 2008 نیز در مدل مجهز به بسته انتخابی ایمنی توانست هر 5 ستاره ایمنی را از سوی این موسسه دریافت کند. در صورت عدم انتخاب این بسته ایمنی پژو 2008 جدید تنها 4 ستاره ایمنی دریافت می کند. رقیب اصلی پژو 2008 یعنی رنو کپچر جدید نیز توانست هر 5 ستاره ایمنی را از سوی یورو انکپ دریافت کند که یکی از مهم ترین دلایل آن استاندارد سازی سیستم های ایمنی توسط شرکت رنو است.

در همین رابطه دبیر کل یورو انکپ با قدردانی از تسلا و دیگر خودروسازان اروپایی تلاش آن ها را برای افزایش ایمنی ستوده است. وی همچنین از قراردادن تجهیزات ایمنی به صورت استاندارد در سرتاسر خودروهای فروخته شده در اروپا تشکر کرد.

دور بعدی اعلام نتایج تست های تصادف این موسسه در تاریخ 18 دسامبر سال 2019 منتشر خواهد شد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم به تماشای ویدیوهای مربوط به تست تصادف خودروهای مذکور بنشینید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی