ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از شبکه هوشمند تبلیغات دیجیتال تپسل بازدید کرد

«سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، از تپسل بازدید کرد و با واحد‌های مختلف این شبکه‌ی تبلیغاتی، نوع کسب‌وکار آن و میزان اشتغال‌زایی ایجاد شده توسط آن، آشنا شد. به گزارش دیجیاتو، «سبحان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۱

«سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، از تپسل بازدید کرد و با واحد‌های مختلف این شبکه‌ی تبلیغاتی، نوع کسب‌وکار آن و میزان اشتغال‌زایی ایجاد شده توسط آن، آشنا شد.

به گزارش دیجیاتو، «سبحان فروغی»، مدیرعامل تپسل در جریان این بازدید اعلام کرد که اکنون بیشتر از ۳۰ هزار اپلیکیشن، وب‌سایت، استودیو و رسانه با مجموعه تپسل همکاری می‌کنند و ماهانه از این طریق درآمد دارند. او اعلام کرد همین مسئله باعث اشتغال مستقیم و غیر مستقیم شده است.

مدیران تپسل همچنین در جریان بازدید معاون رئیس جمهور، اعلام کردند که در حال حاضر ۱۲۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. «سعید صادقی»، قائم مقام مدیرعامل تپسل گفت که بالای ۷۰ درصد افرادی که به شکل مستقیم در مجموعه تپسل استخدام شده‌اند، فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف، ۲۰ درصد فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و نهایتاً ۱۰ درصد نیز فارغ‌التحصیل از دانشگاه امیرکبیر هستند.

ستاری با بازدید از تیم فنی تپسل، با نحوه کارکرد این شبکه تبلیغاتی آشنا شد. «عباس حسینی» مدیر فنی تپسل اعلام کرد که با کمک این مجموعه، رفتار تبلیغاتی کاربران پایش می‌شود و برای مثال، مشخص است ساعت ۸ صبح که افراد در حال تردد به محل کارشان هستند، اوج بازدید سایت‌های خبری و ورزشی است. از سوی دیگر شب‌ها، اپلیکیشن‌های پرمخاطب و بازی‌ها ترافیک بالایی دارند: «ما سعی می‌کنیم مبتنی بر رفتار و سابقه رفتاری آن‌ها در فضای آنلاین، تبلیغات مناسبی به آن‌ها نمایش دهیم.»

«حمید قنبری»، مدیر بازاریابی و فروش تپسل نیز در بازدید ستاری از واحد‌های فروش، بازاریابی و تولید محتوای تپسل، خبر داد که مجموعه تپسل در سه سال اخیر وندور رسمی اپراتور ایرانسل در فضای دیجیتال بوده است یا از سوی دیگر، نصب‌های زیادی را برای اپلیکیشن‌های بزرگی مانند نقشه و مسیریاب بلد، دیوار، دیجی‌کالا، اسنپ، تپسی و سایر بازیگران فضای اکوسیستم دیجیتال به ارمغان آورده است.

سعید صادقی، قائم مقام مدیرعامل تپسل همچنین در بازدید ستاری از واحد هوش مصنوعی این مجموعه، اعلام کرد که این مجموعه در اپلیکیشن‌های موبایل، وب‌سایت‌ها، فضای سوشال و سرچ ادز کافه بازار حضور دارد و سعی کرده تا داده‌های متمرکز را در واحد مستقلی در تپسل مدیریت کند. از همین طریق، رفتار کاربران با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی بهتر تشخیص داده می‌شوند تا نهایتاً بر اساس علایق کاربران، به آن‌ها تبلیغ نمایش داده شود.

عباس حسینی مدیر فنی تپسل نیز گفت که همین مسئله، باعث شده تا بتوانند تبلیغات مناسب‌تری را نمایش دهند، سود دهی بیشتری داشته باشند، و از طرف دیگر، کمپین‌های تبلیغاتی برای تبلیغ‌دهنده و صاحب برند نیز موثرتر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۸ آذر ۱۳۹۸

    چرا فارغالتحصیل بودن کارمنداش از دانشگاه‌های دولتی تهران رو به عنوان یه امتیاز اعلام کردن؟ مگه داشتن مهارت‌های کاری و فنی ربطی به این داره؟ من آدمایی رو میشناسم که در دانشگاه‌های آزاد درس خوندن یا حتی اصلا به دانشگاه نرفتن ولی در تخصص خودشون سینیور و ماهر هستن ?

    • Unconventional_NyTro
      Unconventional_NyTro | ۱۹ آذر ۱۳۹۸

      سلام

      دلیلش # مدرک گرایی هست

      یک نفر خیلی خوب گفت
      سعی کنید در کنار رفتن به دانشگاه و مدرک لیسانس یا فوق لیسانس با معدل بالا گرفتن سعی کنید درستونو هم در کنارش بخونید
      این یعنی چیزهای مهمُ علامت گذاری کنید به شکل یک کتاب برای خودتون در بیارید و تمرین کنید

      درواقع اون کسی که رفته دانشگاه حالا با معدل 19 یا 20 فوق لیسانس هم قبول شده جوری خوانده که فقط بتونه نمره بیاره درواقع کتابا جوری نوشته شدن که اصل خواندشون یادگیری مهارت نباشه بلکه برای نمره و گرفت مدرک هست
      60 درصد مطالب اضافی چرت پرت مثلا از دیپلم تا فوق لیسانس و 40 درصد هم درهم برهم و درست طبقه بندی نشده که همش زود فراموش میشه یا اگر کسی فراموش نکنه نمی تونه بصورت عملی استفاده کنه چون اونجور که باید یاد نگرفته

مطالب پیشنهادی