ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پردازنده های گرافیکی AMD
تکنولوژی

رئیس هیئت مدیره سامسونگ به 18 ماه زندان محکوم شد

«لی سنگ-هون» (Lee Sang-hoon)، رییس هیئت مدیره سامسونگ به اتهام تخطی از قوانین اتحادیه کارگری کره جنوبی، به تحمل 18 ماه حبس محکوم شد. آقای لی سنگ-هون متهم است سال 2013 و زمانی که به ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

«لی سنگ-هون» (Lee Sang-hoon)، رییس هیئت مدیره سامسونگ به اتهام تخطی از قوانین اتحادیه کارگری کره جنوبی، به تحمل 18 ماه حبس محکوم شد.

آقای لی سنگ-هون متهم است سال 2013 و زمانی که به عنوان مدیر ارشد مالی فعالیت می کرده، عملیاتی را برای ضربه زدن به اتحادیه کارگری تازه تاسیس بخش پشتیبانی سامسونگ، رهبری کرده است. «Kang Kyung-hoon»، معاون رییس اجرایی سامسونگ نیز به خاطر سرپیچی از قوانین کارگری کره جنوبی به 18 ماه زندان محکوم شد.

لی سنگ-هون

ده ها نفر از کارمندان فعلی و سابق سامسونگ نیز به جرم اخلال در فعالیت های اتحادیه کارگران محکوم شدند. برخی از آنها به تحمل زندان و برخی نیز به حبس تعلیقی یا پرداخت جریمه محکوم شدند.

با اینکه آقای لی نقش تعیین کننده ای در فعالیت های روزانه سامسونگ ندارد، ولی این حکم ضربه بزرگی به بخش مدیریت بزرگ ترین شرکت کره جنوبی وارد می کند.

وال استریت ژورنال گزارش می کند که این حکم تاثیر چندانی روی سرمایه گذاران سامسونگ نخواهد گذاشت ولی روزنامه فایننشال تایمز گزارش کرده که این حکم سامسونگ را برای تغییر فرهنگ سازمانی تحت فشار قرار خواهد داد.

مواضع ضد اتحادیه ای سامسونگ به این معنی است که عده بسیار کمی می توانند در کسب و کارهای این شرکت به شکل طولانی مدت باقی بمانند. البته این شرکت سال گذشته میلادی 1000 کارمند عضو اتحادیه را شناسایی کرد. ماه گذشته نیز کارمندان این شرکت اتحادیه جدیدی تحت یکی از اتحادیه های کارگری کره جنوبی تشکیل دادند.

اوایل شهریور ماه سال 96، لی جائه یونگ (Lee Jae-yong)، معاون ارشد ریاست کل سامسونگ توسط دادگاه مرکزی کره جنوبی به جرم اختلاس، ارتشاء و کلاهبرداری مجرم و به 5 سال زندان محکوم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۲۷ آذر ۱۳۹۸

    خسته نباشن تازه بعد این همه مدت ۱۸ ماه
    مقالات زیادی درباره مافیای سامسونگ وجود داره

  • Erfanalone۹۲
    Erfanalone۹۲ | ۲۷ آذر ۱۳۹۸

    انتظار نداشتم تو کره جنوبی هم از این اتفاقا بیافته

مطالب پیشنهادی