ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تپسی به رانندگان خود کمک هزینه خرید بنزین پرداخت می‌کند

تاکسی اینترنتی تپسی با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که تسهیلات تازه‌ای را برای رانندگان خود پس از افزایش قیمت بنزین در نظر گرفته است. بر اساس طرح جدید تپسی، رانندگانی که در طول یک هفته، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۵

تاکسی اینترنتی تپسی با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که تسهیلات تازه‌ای را برای رانندگان خود پس از افزایش قیمت بنزین در نظر گرفته است. بر اساس طرح جدید تپسی، رانندگانی که در طول یک هفته، بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر (معادل ۷۰ لیتر سقف سهمیه تعیین شده توسط وزارت کشور) در تپ‌سی پیمایش داشته باشند، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مازاد بر ۱۰۰۰ کیلومتر، ۱۵ هزار تومان از تپ‌سی هزینه خرید بنزین دریافت می‌کنند.

تپسی می‌گوید این سهمیه بدون سقف بوده و مازاد بر سهمیه‌ای است که پیش از این برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در نظر گرفته شده بود: «طی این طرح، خودروهای پلاک شخصی فعال در تپ‌سی، بدون نیاز به ثبت نام، در ابتدای هر هفته، مبلغ سهمیه خود را به صورت اعتبار در اپلیکیشن سفیران (رانندگان) دریافت می‌کنند. پیامک میزان پیمایش نیز شنبه هر هفته به صندوق پیام داخلی اپلیکیشن رانندگان ارسال می‌شود.»

البته تپسی اعلام می‌کند که مبلغ کمک هزینه بلاعوض، به آن دسته از رانندگانی اختصاص می‌یابد که حتما ۱۰۰۰ کیلومتر پیمایش در نظر گرفته شده را به همراه مازاد آن، در تپ‌سی طی کرده باشند.

شرکت تپ‌سی پیش از این نیز در راستای رفع نگرانی‌های رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از افزایش قیمت بنزین، تمهیداتی انجام داده بود. از جمله انجام مذاکرات لازم در جهت تخصیص سهمیه بنزین به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و کاهش کمیسیون دریافتی از رانندگان تا زمان دریافت اولین نوبت سهمیه بنزین.

ابتدای هفته جاری، اسنپ نیز اعلام کرده بود که به هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت طی شده (علاوه بر ۱۰۰۰ کیلومتر)، ۱۰ هزار تومان کمک هزینه خرید بنزین پرداخت می‌کند که اکنون تپسی این رقم را به ۱۵ هزار تومان رسانده. نکته مهم اینجاست که هر دو تاکسی اینترنتی می‌گویند صرفاً رانندگانی این کمک هزینه را دریافت می‌کنند که مسافت را در پلتفرم خودشان طی کرده باشند.

لازم به ذکر است سهمیه در نظر گرفته شده از طرف دولت برای تاکسی‌های اینترنتی، تا سقف ۳۰۰ لیتر در ماه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • jim kabir
    jim kabir | ۴ دی ۱۳۹۸

    ع مگه بنزینو مجانی نکرده بودن ?

  • kianoosh jahani
    kianoosh jahani | ۳ دی ۱۳۹۸

    میخواستم بدونم تپسی در چه شهرهایی فعاله، از کجا باید استعلام کرد؟

  • عزراییل
    عزراییل | ۳ دی ۱۳۹۸

    مردم رو تشنه کردن حالا قطره قطره بهشون میرسونن.هیچ حکومت ظالمی تا ابد حکم نکرده

مطالب پیشنهادی