ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 20
تکنولوژی

گمانه زنی ها در مورد نام پرچمدار بعدی سامسونگ؛ گلکسی S20 به جای S11

اسامی تلفن های هوشمند غالبا دنبال کننده نوعی توالی مشخص است و وقتی شرکتی این سنت را می شکند توجه کاربران را به خود جلب می نماید. این اتفاق درست همزمان با معرفی آیفون X ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

اسامی تلفن های هوشمند غالبا دنبال کننده نوعی توالی مشخص است و وقتی شرکتی این سنت را می شکند توجه کاربران را به خود جلب می نماید. این اتفاق درست همزمان با معرفی آیفون X رخ داد که در آن اپل با پشت سر گذاشتن عدد 9 حرف X (رقم یونانی ۱۰) را به مناسبت دهمین سال تولد آیفون انتخاب کرد. سری گلکسی اس سامسونگ نیز تقریبا با آیفون هم سن و سال است و حالا گفته می شود که شرکت کره ای مورد بحث قصد دارد سال آینده از رقم 11 برای نامگذاری استفاده نکند و به جای آن، پرچمدار سال ۲۰۲۰ خود را گلکسی اس 20 بنامد!

البته اینکه سامسونگ چرا تصمیم به چنین کاری خواهد گرفت هنوز در هاله ای از ابهام است اما Ice universe@ معمولا اخبار دست اول و موثقی از سامسونگ و پرچمداران جدیدش دارد. اولین توضیح او برای مطرح ساختن این ادعا آن است که 20 با سال 2020 (سال عرضه این گوشی)‌ همخوانی خوبی دارد و همزمان می تواند نشان دهنده آغازی تازه برای سامسونگ و پرچمدارانش باشد.

در هر حال این تغییر ناگهانی در نامگذاری نشان می دهد که احتمالا باید منتظر تحولات بزرگی دست کم در حوزه مارکتینگ (اگر نخواهیم بگوییم تکنولوژی) سامسونگ باشیم.

خانواده گلکسی اس 10

اما در مورد امکانات خود این گوشی هم باید بگوییم که طبق برآوردهای صورت گرفته گلکسی اس 20/اس 11 به تازه ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ یا تازه ترین نسخه اگزینوس مجهز خواهد بود و آرایه دوربین این گوشی نیز میزبان لنز ماکروی جدیدی خواهد بود. طراحی و ظاهر این موبایل نیز احتمالا دستخوش تغییر می شود و شاهد حفره در بخش میانی بالای نمایشگر و همچنین برآمدگی چهارگوش برای دوربین اصلی خواهیم بود.

اما تغییر در نامگذاری پرچمدار بعدی سری گلکسی اس سامسونگ پرسش هایی را هم در رابطه با آینده این خانواده مطرح می کند. آیا پرچمدار سال ۲۰۲۱ گلکسی اس 21 نام خواهد داشت یا به پیروی از هواوی گلکسی اس 30؟ البته سامسونگ قطعا دوست دارد که برای ورود به دهه جدید تغییرات تازه ای را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد و این تغییرات باید چیزی فراتر از یک تغییر نام باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی