ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دل Latitude 9510 معرفی شد؛ لپ تاپ بیزینسی با شارژدهی 30 ساعته و اینترنت 5G

کمپانی دل به منظور گسترش تنوع لپ تاپ های بیزینسی خانواده Latitude، سری 9000 را معرفی کرد که اولین محصول آن لپ تاپ دل Latitude 9510 است. دل می گوید این محصول «هوشمندترین کامپیوتر شخصی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

کمپانی دل به منظور گسترش تنوع لپ تاپ های بیزینسی خانواده Latitude، سری 9000 را معرفی کرد که اولین محصول آن لپ تاپ دل Latitude 9510 است. دل می گوید این محصول «هوشمندترین کامپیوتر شخصی 15 اینچی دنیا با هوش مصنوعی داخلی» است.

به گفته دل، باتری 88 وات ساعتی لپ تاپ Latitude 9510 با یکبار شارژ تا 30 ساعت دوام آورده و به کمک هوش مصنوعی شارژدهی بیشتر هم می شود. در این محصول برنامه ای به نام Dell Optimizer نصب شده که با شناسایی عادت های کاربر و برنامه های بیشتر استفاده شده، اولویت را به آنها داده و توان سیستم را متمرکز آنها می کند.

نرم افزار Optimizer با تغییرات سیستمی، طول عمر باتری را نیز افزایش می دهد. به عنوان مثال در صورتی که باتری رو به اتمام باشد، هوش مصنوعی چراغ پس زمینه کیبورد را خاموش کرده و روشنایی صفحه را کم می کند. همچنین با گذر زمان و تشخیص زمان هایی که کاربر عجله دارد، عملیات شارژ کردن را تسریع می بخشد.

قابلیت بعدی هوش مصنوعی لپ تاپ دل Latitude 9510، تشخیص حضور کاربر به کمک سنسورهای مجاورت بوده و با فعال کردن Windows Hello سبب ورود بدون تاخیر به سیستم می شود. اگر کاربر مدت زمان طولانی لپ تاپ را ترک کند، هوش مصنوعی کاربر را Sign Out کرده و سیستم را به حالت Sleep وارد می کند.

وظیفه نهایی نرم افزار Optimizer، تنظیم صداها بسته به نوع فعالیت کاربر است. به عنوان مثال در صورتی که کاربر در حال استفاده از ویدیو کنفرانس باشد، نرم افزار به صدای افراد اولویت می دهد و حین تماشای فیلم و بازی کردن نیز پروفایل های مخصوص به هر کدام به طور اتوماتیک فعال می شوند.

دل Latitude 9510 در حدود 1.4 کیلوگرم وزن داشته و شاسی آن از جنس آلومینیوم است. این محصول در بالاترین مشخصات سخت افزاری به پردازنده های شش هسته ای نسل دهم اینتل Core مجهز می شود. در آینده امکان سفارش این محصول با پردازنده نسل دهم VPro نیز وجود دارد.

دیگر ویژگی قابل توجه لپ تاپ دل Latitude 9510، پشتیبانی از اینترنت 5G است. این محصول به لطف بهره مندی از آنتن هایی که اطراف خروجی های اسپیکر تعبیه شده اند، از شبکه های زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

لپ تاپ دل Latitude 9510 در مدل 15 اینچی و 2 در 1 از تاریخ 26 مارس (7 فروردین 99) با شروع قیمت 1799 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی