ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی S20 مشخص شد؛ زودتر از همیشه

علاقه‌مندان به گوشی‌های سامسونگ انتظار دارند تا گوشی جدید گلکسی S20 را در بهمن ماه ببینند. بر اساس تیزر معرفی مراسم Unpacked سامسونگ، به نظر می‌رسد که این کمپانی کره‌ای، در ۲۲ بهمن ماه گوشی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۰

علاقه‌مندان به گوشی‌های سامسونگ انتظار دارند تا گوشی جدید گلکسی S20 را در بهمن ماه ببینند. بر اساس تیزر معرفی مراسم Unpacked سامسونگ، به نظر می‌رسد که این کمپانی کره‌ای، در ۲۲ بهمن ماه گوشی جدید خود را رونمایی می‌کند. سورپرایز جدید این مراسم هم گلکسی فولد ۲ خواهد بود.

طبق تاریخ معرفی شده در این تیزر، باید شاهد معرفی گلکسی S11 یا S20 باشیم. البته به نظر می‌رسد سامسونگ هنوز بر سر اسم پرچمدار جدید خود به نتیجه نرسیده است. علاوه بر آن، غافلگیری جدید مراسم امسال سامسونگ، گلکسی فولد ۲ خواهد بود که گفته می‌شود ساختاری مشابه موتورولا Razr داشته باشد. همچنین بنا بر اطلاعات درز شده، این گوشی با قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار معرفی می‌شود تا توجهات به سمت بازار گوشی‌های تاشو را به حداکثر خود برساند.

گلکسی S20

این اطلاعات به کمک رمزگشایی از تیزر مراسم سامسونگ به دست آمده که در آن به خوبی شبحی از دو گوشی را مشاهده می‌کنیم که یکی از آن‌ها شباهت زیادی به گوشی های تاشوی قدیمی دارد. این گوشی به احتمال زیاد گلکسی فولد ۲ باشد. گوشی دیگری که در این تیزر نمایان است هم به احتمال قوی همان پرچمدار جدید یا همان گلکسی S20 باشد.

اما زمان انتخاب مراسم که تا پیش از این انتظار می‌رفت ۲۹ بهمن باشد، با یک هفته تعجیل برگزار خواهد شد تا سامسونگ حداکثر پوشش خبری را برای محصولات خود داشته باشد. همچنین این زمان‌بندی به این کمپانی کره‌ای اجازه می‌دهد تا از تداخل آن با MWC امسال نیز جلوگیری کند تا محصول دیگری مزاحم خودنمایی گلکسی S20 و گلکسی فولد ۲ نشود. درست مانند پارسال که زمان معرفی گلکسی S10 پلاس را یکم اسفند سال گذشته معرفی کرده بود، امسال هم زودتر شاهد پرچمداران بعدی این کمپانی خواهیم بود.

زمان و ساعت برگزاری این مراسم اما هنوز معلوم نیست. احتمال می‌رود که مکان مراسم در شهر سانفرانسیسکو باشد. زمان آن نیز با توجه به فواصل زمانی، نیمه‌شب ۲۲ بهمن خواهد بود که قطعا با پوشش زنده مراسم شما را در جریان جدیدترین محصولات این کمپانی محبوب کره‌ای خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mobin34
    mobin34 | ۱۴ دی ۱۳۹۸

    فقط به خاطر ۲۲ بهمن تو اون زمان گوشیو رو نمایی میکنه???

مطالب پیشنهادی