ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر Predator CG552K معرفی شد؛ مانیتور گیمینگ 4K با نرخ رفرش 120 هرتز

کمپانی ایسر از سه مدل مانیتور جدید در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد که در بین آنها نمایشگر Predator CG552K با رزولوشن 4K و نرخ رفرش 120 هرتزی خودنمایی می کند. نمایشگر Predator CG552K شباهت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

کمپانی ایسر از سه مدل مانیتور جدید در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد که در بین آنها نمایشگر Predator CG552K با رزولوشن 4K و نرخ رفرش 120 هرتزی خودنمایی می کند.

نمایشگر Predator CG552K شباهت زیادی به مانیتور 55 اینچی Alienware داشته و از انویدیا جی-سینک پشتیبانی می کند. همچنین نرخ رفرش متغیر از طریق درگاه HDMI امکان پذیر است.

نمایشگر Predator CG552K

صفحه نمایش مورد بحث در واقع یک مانیتور گیمینگ در ابعاد تلویزیون محسوب می شود که قابلیت هایی همچون نرخ تازه سازی سریع و پاسخ دهی کم را که اکثر تلویزیون ها از ارائه آنها عاجزند به ارمغان آورده که به بهبود تجربه کاربر از بازی کردن منتهی می شود.

نمایشگر Predator CG552K در سه ماهه سوم سال جاری میلادی و با قیمت 2999 دلار در ایالات متحده با بازار عرضه خواهد شد.

ایسر علاوه بر مانیتور مورد بحث، از چندین نمایشگر کوچک نیز رونمایی کرد. نمایشگر Predator X32 از صفحه نمایش 32 اینچی IPS mini LED با رزولوشن UHD برخوردار است. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به پشتیبانی از جی-سینک، نرخ رفرش تا حداکثر 144 هرتز، روشنایی حداکثری 1440 نیت و زوایه دید 178 درجه اشاره کرد.

مانیتور Predator X32

نمایشگر Predator X32 گواهینامه VESA DisplayHDR 1400 را نیز گرفته که به معنی دستیابی به روشنایی حداقل 1400 نیت و پشتیبانی از طیف وسیعی از فضای رنگی و همچنین کاهش روشنایی پیکسل ها در ابعاد پیکسلی است.

ایسر مانیتور Predator X32 را به خاطر دید خوبی که از زاویه های مختلف دارد، برای گیمینگ و تولید محتوا مناسب توصیف کرده است. البته این محصول نیز قیمت بالایی داشته و با شروع قیمت 3599 دلار از سه ماهه دوم سال جاری میلادی در آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.

نمایشگر Predator X38

مانیتور بعدی که ایسر آن را معرفی کرد، Predator X38 نام داشته و از صفحه نمایش خمیده 37.5 اینچی با رزولوشن +UWQHD بهره می برد. این محصول از انویدیا جی-سینک پشتیبانی کرده و نرخ رفرش 175 هرتزی را به ارمغان می آورد. این مدل نیز قیمت بالایی داشته و از سه ماهه دوم سال جاری میلادی با قیمت 2399 دلار روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۶ دی ۱۳۹۸

    جون میده واسه کنسول پی اس فایو ? و یه افسوس که ما ایرانی ها نمیتونیم داشته باشیم اینا رو

مطالب پیشنهادی