ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از دوچرخه برقی RadRover با موتور 750 واتی و شعاع حرکتی 72 کیلومتر

کمپانی Rad Power Bikes که سازنده دوچرخه برقی در ایالات متحده است، از مدل جدید پرچمدار RadRover رونمایی کرد. مدل اصلی دوچرخه برقی RadRover، اندازه بزرگی داشت و تنها در سایز 30.5 اینچی به بازار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

کمپانی Rad Power Bikes که سازنده دوچرخه برقی در ایالات متحده است، از مدل جدید پرچمدار RadRover رونمایی کرد.

مدل اصلی دوچرخه برقی RadRover، اندازه بزرگی داشت و تنها در سایز 30.5 اینچی به بازار عرضه شد. حال سازنده مدل دیگری از این دوچرخه را که سوار شدن و پیاده شدن از آن را برای طیف بیشتری از افراد آسان می کند، تولید کرده است.

ارتفاع فاق تا کف پا در این مدل 25.4 سانتی متر از مدل اصلی RadRover کمتر بوده و برای افرادی مناسب است که از مشکلات زانو رنج برده و سوار و پیاده شدن از دوچرخه هایی که لوله فریم در آنها به شکل افقی قرار گرفته، سخت است.

مشخصات این مدل همانند مدل اصلی RadRover بوده و از تایرهای 26 در 4 اینچی ضخیم و مقاوم در برابر پنچری، هاب موتور 750 واتی (500 واتی در کانادا) و باتری 672 وات ساعتی لیتیوم یونی برخوردار است. این دوچرخه با یکبار شارژ به طور تقریبی مسافت 40 الی 72 کیلومتری را طی کرده و در حال حاضر با قیمت 1499 دلار از سایت سازنده قابل پیش خرید بوده و از ماه مارس به آدرس خریدار ارسال می شود.

شرکت Rad Power Bikes قصد دارد در سال جدید از مدل های جدید دوچرخه های خود از جمله RadRover, RadMini و RadCity رونمایی کند. البته قیمت هیچ کدام از مدل ها افزایش نداشته و همه آنها با قیمت 1499 دلار (به غیر از مدل RadRunner که 1299 دلار قیمت دارد)، با فندرهای آلومینیومی، چراغ های هیلو جلو، طراحی بهبودیافته دستگیره گاز و ظاهر جدید روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی