ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی TCL از اولین گوشی‌های خود رونمایی کرد؛ اینترنت 5G و دوربین چهارگانه زیر 500 دلار

کمپانی TCL در نمایشگاه CES 2020 از اولین گوشی های خود با نام های TCL 10 Pro, TCL 10L و TCL 10 5G رونمایی کرد. مدل TCL 10 5G که گل سرسبد گوشی های TCL محسوب ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۳

کمپانی TCL در نمایشگاه CES 2020 از اولین گوشی های خود با نام های TCL 10 Pro, TCL 10L و TCL 10 5G رونمایی کرد.

مدل TCL 10 5G که گل سرسبد گوشی های TCL محسوب می شود، اینترنت 5G را با قیمت کم به ارمغان می آورد. این مدل از پردازنده سری 7 اسنپدراگون (احتمالاً اسنپدراگون 765G) نیرو می گیرد.

نمایشگر بزرگ حفره دار، پنل پشتی شیشه ای، حسگر اثر انگشت فیزیکی، دوربین چهارگانه و دو ماژول فلاش LED دوگانه، از دیگر ویژگی های TCL 10 5G هستند. جزئیات دوربین منتشر نشده، ولی با توجه به رندرها دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود. قیمت این مدل هنوز مشخص نشده است.

گوشی TCL 10L مدل پایه محسوب شده و به دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت فیزیکی مجهز شده و دوربین سلفی آن درون ناچ حفره ای قرار گرفته است. پنل پشتی شیشه ای آن نیز زیر نور خطوط مورب را نمایش می دهد.

مدل TCL 10 Pro شباهت های زیادی به مدل TCL 10 5G دارد با این تفاوت که نمایشگر آن از نوع AMOLED است و دوربین سلفی آن درون ناچ جای گرفته است. پنل پشتی آن نیز با نمایش الگوهای درخشنده، گوشی وان پلاس 7 پرو را در ذهن تداعی می کند.

این مدل برخلاف مدل TCL 10 5G، از دو فلاش LED تکی بهره برده و دوربین اصلی آن نیز 64 مگاپیکسلی است. این مدل برخلاف دو مدل ذکر شده، از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برخوردار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی