ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی XCover پرو معرفی شد؛ گوشی مستحکم سامسونگ با باتری قابل تعویض

سامسونگ در سکوت خبری عضو جدیدی به سری گوشی های مستحکم خود اضافه کرد. گلکسی XCover پرو، جدیدترین عضو این خانواده بوده و جانشین مدل XCover 4 می شود که سال 96 روانه بازار شده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

سامسونگ در سکوت خبری عضو جدیدی به سری گوشی های مستحکم خود اضافه کرد. گلکسی XCover پرو، جدیدترین عضو این خانواده بوده و جانشین مدل XCover 4 می شود که سال 96 روانه بازار شده بود.

برخلاف دیگر اعضای سری XCover، گلکسی XCover پرو ار طراحی مدرن تری برخوردار بوده و از نمایشگر 6.3 اینچی LCD با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر 20 به 9 بهره می برد که با دستان خیس و دستکش نیز می توان با آن کار کرد.

سامسونگ گلکسی ایکس کاور پرو

گلکسی XCover پرو از چیپست هشت هسته ای اگزینوس 9611، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می برد. باتری ظرفیتی معادل با 4050 میلی آمپر ساعت داشته و از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند.

گوشی مورد بحث از دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی 25 مگاپیکسلی با لنز عریض و سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض می شود. در پنل جلویی نیز حفره نمایشگر پذیرای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی های قابل توجه گلکسی XCover پرو می توان باتری قابل تعویض، درگاه USB-C، گواهی IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD-810 اشاره کرد. این گوشی دو دکمه قابل برنامه ریزی دارد که به کاربر اجازه می دهد از طریق فرامین صوتی چراغ قوه گوشی را روشن کرده یا پیامک ارسال کند.

دکمه های ولوم و پاور که نقش حسگر اثر انگشت را نیز بازی می کند، به شکل جداگانه قرار گرفته اند و پلتفرم امنیتی Knox سامسونگ نیز وظیفه تأمین امنیت گوشی را بر عهده دارد.

گلکسی XCover پرو با سیستم عامل اندروید 9 با امکان آپدیت به اندروید 10 از ماه آینده میلادی و با قیمت 556 دلار در اروپا به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی