ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۹
تکنولوژی

انتشار رندرهای آیفون 9؛ پنل پشتی شیشه ای و فریم درخشنده

«OnLeaks» از افشاگران باسابقه دنیای فناوری، رندرهایی از آیفون SE 2 منتشر کرده است که شمایل این گوشی را بهتر نشان می دهد. گزارشات حاکی از آنند که جانشین آیفون SE به احتمال فراوان آیفون ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

«OnLeaks» از افشاگران باسابقه دنیای فناوری، رندرهایی از آیفون SE 2 منتشر کرده است که شمایل این گوشی را بهتر نشان می دهد. گزارشات حاکی از آنند که جانشین آیفون SE به احتمال فراوان آیفون 9 نام خواهد گرفت.

آیفون SE 2 یا آیفون 9 از نمایشگر 4.7 اینچی با حاشیه زیاد در لبه بالایی و پایینی و همچنین سنسور تاچ آیدی برخوردار است. پنل شیشه ای پشتی همانند آیفون 11 مات است. در همین قسمت دوربین اصلی، فلاش LED و همچنین لوگوی اپل که در وسط پنل قرار گرفته، به چشم می خورند.

رندر آیفون 9 یا آیفون SE 2

طول و عرض و ارتفاع آیفون 9 به ترتیب برابر با 138.5 و 67.4 و 7.8 میلیمتر است که آن را کمی (0.5 میلیمتر) ضخیم تر از آیفون 8 می کند. پیش بینی می شود این گوشی از چیپست A13 بایونیک و 3 گیگابایت حافظه رم برخوردار باشد.

شایعه شده آیفون 9 از آنتن جدید پلیمر کریستال مایع (LCP) نیز بهره می برد که به بهبود آنتن دهی منجر خواهد شد. البته شارژ این گوشی همچنان از طریق پورت لایتنینگ صورت می گیرد.

رندر آیفون 9 یا آیفون SE 2

صحبت در مورد زمان عرضه آیفون 9 زود است. شایعه ای که قبلاً منتشر شده از شروع روند تولید این گوشی از ماه آینده میلادی (فوریه) و عرضه آن به بازار از ماه بعد یعنی مارس و همزمان با مدل های 11 و 12.9 اینچی آیپد پرو حکایت می کند.

پیش بینی می شود مدل 64 گیگابایتی آیفون 9 به قیمت 399 دلار به بازار عرضه شود. این گوشی در ظرفیت 128 گیگابایتی و در رنگ های خاکستری، نقره ای و قرمز نیز موجود خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۲۰ دی ۱۳۹۸

    موس وّری شونه اپل؟
    میذاشت سه چهار رقم دیگه بره بالا بعد ۹ میداد

مطالب پیشنهادی