ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی: همکاران سیستم از جدیدترین محصولات و خدمات ابری خود رونمایی کرد

همکاران سیستم در رویداد «باهم ۹۸»، از جدیدترین محصولات و خدمات خود بر بستر ابر رونمایی کرد و استراتژی‌ها و برنامه‌های آینده‌اش را نیز در این حوزه تشریح کرد. گزارش ویدیویی دیجیاتو، در ۶ دقیقه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۲۱:۲۷

همکاران سیستم در رویداد «باهم ۹۸»، از جدیدترین محصولات و خدمات خود بر بستر ابر رونمایی کرد و استراتژی‌ها و برنامه‌های آینده‌اش را نیز در این حوزه تشریح کرد. گزارش ویدیویی دیجیاتو، در ۶ دقیقه به شکل کامل شما را در جریان این رویداد و اتفاقات مهم آن قرار می‌دهد.

«فرید فولادی»، مدیرعامل همکاران سیستم اعلام کرد که امروز دیگر فناوری رایانش ابری، تبدیل به تکنولوژی بالغ شده است که در جهان، بسیاری از شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند؛ در حالی که این فناوری در بین سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی هنوز جای خود را پیدا نکرده است.

او یکی از دغدغه‌های اصلی کسب‌وکارها برای عدم مهاجرت به فضای ابری را «امنیت» عنوان کرد و در همین رابطه گفت:  «امروزه ۹۳ درصد کسب‌وکارها معتقد هستند که مهاجرت به فضای ابری، امنیت اطلاعات آن‌ها را بالا برده است.»

فولادی اعلام کرد که با استفاده از رایانش ابری، شرکت‌ها می‌توانند به جای داشتن دغدغه مدیریت دیتاسنتر خود، این بخش را به شکل کامل برون سپاری کنند و تمرکزشان را بر توسعه کسب‌وکار خود معطوف نمایند: «حالا دیگر در دنیا رایانش ابری باعث شده تا هم هزینه‌ها کاهش پیدا کند، هم کیفیت افزایش داشته باشد و امنیت اطلاعات بیشتر شود تا سازمان‌ها تنها به کسب‌وکار اصلی خود توجه کنند.»

مدیرعامل همکاران سیستم گفت که این شرکت، ۳ سال پیش اولین بار راهکاران را در بستر ابر ارائه داد و حالا استراتژی «تقدم فضای ابری» را برای ادامه راه خود انتخاب کرده است.

او تاکید کرد که همکاران سیستم در آینده همه‌ی محصولاتش را بر بستر ابر عرضه خواهد کرد: «محصولات آینده‌ی همکاران سیستم بر بستر ابر، مطمئن‌تر، به‌روزتر و به‌صرفه‌تر خواهد بود و خواهیم توانست محصولات جدیدتری را در این اکوسیستم تولید و عرضه کنیم.»

در ادامه «محسن طلایی»، معاون توسعه‌ی محصولات همکاران سیستم، از عرضه‌ی نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان بر بستر ابر (CRM) در نتیجه‌ی شراکت تجاری با شرکت «سرونو» خبر داد و گفت: «به کمک SarvCRM سیستم فرایندهای سازمانی مشتریان را بیش از پیش پوشش می‌دهیم و دارایی‌های ارزشمند آن‌ها را به‌خوبی با راهکاران یکپارچه کرده‌ایم.»

طلایی در ادامه از عرضه‌ی اپلیکیشن فرسان (فرایند سفارش‌دهی آسان) بر بستر ابر خبر داد. فرسان امکان اتصال شرکت‌های تولید و پخش به خود را فراهم کرده و هم‌زمان به شرکت‌های خرده‌فروشی اجازه می‌دهد تا از طریق موبایل و دستگاه‌های دیگر به فرسان متصل شوند و سفارش‌های خود را ثبت کنند.

در ادامه «محمد عزیزاللهی» معاون توسعه‌ی بازار همکاران سیستم، به هزینه‌های پنهان نرم‌افزارهای سازمانی در مقایسه با سیستم‌های ابری پرداخت؛ هزینه‌هایی مانند پیاده‌سازی، آموزش، نگهداشت، سخت‌افزار و زیرساخت. به‌گفته‌ی عزیزاللهی، براساس گزارش‌های معتبر جهانی سیستم‌های ابری تا ۷۷ درصد این هزینه‌ها را کاهش می‌دهند.

او همچنین گفت که همکاران سیستم با عرضه‌ی راهکاران بر بستر ابر، این امکان را برای شرکت‌های متوسط فراهم کرد تا با هزینه‌ای به‌صرفه‌تر از یک سیستم نرم‌افزاری حرفه‌ای بهره ببرند. عزیزاللهی از فراهم آمدن امکان استفاده‌ی کسب‌وکارهای بزرگ از راهکارهای ابری نیز خبر داد.

او همچنین گفت که تعداد مشتریان راهکاران ابری از ۵۵۰ عدد فراتر رفته است و زمان در دسترس بودن (آپ تایم) راهکاران ابری نیز ۹۹.۷۴ درصد بوده.

سورپرایز رویداد باهم ۹۸، تولد یک شرکت جدید به نام «ابرآمد» بود. فولادی اعلام کرد که بر اساس استراتژی توسعه‌ی کسب‌وکار همکاران سیستم و با شراکت تجاری با شرکت «رمیس» شرکت ابرآمد تاسیس شده است.

در ادامه محمد سلطانی مدیرعامل شرکت ابرآمد با اشاره به اینکه این شرکت قرار است طیف گسترده‌ای از خدمات رایانش ابری را به مشترکان عرضه کند، خدمات ابرآمد را به مخاطبان معرفی کرد که می‌توانید در این مطلب، به شکل کامل با آن‌ها آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی