ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فورد از ربات های Digit برای حمل و جابجایی کالاها استفاده می کند [تماشا کنید]

کمپانی فورد که علاقه زیادی به بهره گیری از تکنولوژی های نوین نشان می دهد، اخیرا اولین گروه از ربات های سفارشی خود از شرکت Agility Robotics را دریافت کرده است. این ربات ها عضو ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۹ دی ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

کمپانی فورد که علاقه زیادی به بهره گیری از تکنولوژی های نوین نشان می دهد، اخیرا اولین گروه از ربات های سفارشی خود از شرکت Agility Robotics را دریافت کرده است. این ربات ها عضو خانواده Digit بوده و برای حمل و تحویل کالا در مسافت های کوتاه کاربرد دارند. شرکت فورد می خواهد از این ربات ها به عنوان دستیاری در بخش لجستیک و جابجایی اجسام در محیط های کوچک استفاده کند.

ربات های Digit ماحصل بخشی از همکاری فورد و Agility Robotics محسوب می شوند. این ربات ها با هدف کمک در اموری مثل انبارداری و تحویل بهینه تر و به صرفه تر کالا به مشتریان توسعه یافته اند.

Ford-Robot-06

برای ارتقای توانمندی ربات های Digit، دو شرکت می خواهند از طریق تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و اتصال آنها به خودروها و فضای ابری، داده های مربوط به محیط و اجسام را به ربات ها منتقل کنند. در این صورت دیگر نیازی به گردآوری اطلاعات توسط ربات ها نخواهد بود.

همانند برخی از ساخته های شرکت بوستون داینامیکس، ربات های خانواده Digit به گونه ای طراحی شده اند که همانند انسان ها روی دو پای خود حرکت کرده و قادر هستند شرایط گوناگون در محیط های مختلف شهری را مدیریت کنند. در مقایسه با پروتوتایپی که در ماه می گذشته به نمایش گذاشته شد، ربات های جدید بروزآوری شده و با توجه به بازنگری در قسمت پاها، از تعادل و قدرت مسیریابی بهتری برخوردار هستند؛ ضمن اینکه این ربات ها توانایی جابجایی اشیائی به وزن 18 کیلوگرم را دارند.

کن واشیتگتون معاون ارشد بخش تحقیقات و مهندسی پیشرفته فورد و مدیر ارشد دپارتمان تکنولوژی این کمپانی درباره دلایل استفاده از ربات های Digit گفته:

با گسترش فروشگاه های آنلاین، ما معتقدیم که ربات ها به مشتریان تجاریمان کمک خواهند کرد به وسیله تحویل بهینه تر و ارزان تر کالا، کسب و کار قوی تری ایجاد کنند. ما از شرکت Agility چیزهای زیادی آموختیم و اکنون می توانیم کارهای آزمایشی خود را با ربات های Digit سرعت ببخشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی