ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخورد ویلچر سگوی S-Pod با دیوار در نمایشگاه CES

ویلچر تعادلی سگوی اس پاد (S-Pod) محصول شرکت سگوی (Segway) حین اولین نمایش عمومی در نمایشگاه CES با دیوار برخورد کرد. شرکت سازنده تأکید می کند که این وسیله امن است و تعادل خود را ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

ویلچر تعادلی سگوی اس پاد (S-Pod) محصول شرکت سگوی (Segway) حین اولین نمایش عمومی در نمایشگاه CES با دیوار برخورد کرد. شرکت سازنده تأکید می کند که این وسیله امن است و تعادل خود را حفظ می کند.

نهایت سرعت نمونه اولیه این محصول که به نمایشگاه آورده شده بود، تنها 11 کیلومتر بر ساعت است و حداکثر سرعت نمونه تجاری نیز به حدود 38 کیلومتر بر ساعت می رسد. این وسیله برای محیط های سر بسته مثل فرودگاه و فروشگاه طراحی شده است.

شرکت سگوی با اشاره به اینکه در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشده، می گوید نمونه اولیه سگوی اس پاد کمربند ایمنی نداشته و در آینده به آن اضافه خواهد شد. خبرنگاران برای سوار شدن به این وسیله در نمایشگاه CES باید کلاه ایمنی بر سر می گذاشتند.

سگوی اس پاد

ویلچر مورد بحث برای جلوگیری از پرتاب شدن سرنشین، قبل از رسیدن به پیچ ها سرعت را کاهش داده و با چراغ های راهنما تغییر جهت را به اطلاع رهگذران می رساند. سگوی اس پاد با یکبار شارژ کردن توانایی طی مسافت 69 کیلومتری را داشته و شارژ کامل آن دو ساعت طول می کشد.

در طراحی سگوی اس پاد از فیلم علمی-تخیلی «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) الهام گرفته شده و استقبال بالایی از آن در نمایشگاه CES شد. این محصول اوایل سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت AMP، در سال 2018 هشت تصادف خیابانی از اسکوترها در شهر بیرمنگام انگلستان گزارش شده که نسبت به تصادفات سال قبل (سه مورد) افزایش داشته است. این آمار فقط مربوط به تصادف های شدیدی است که منجر به آسیب جدی یا مرگ شده و به پلیس گزارش شده اند.

آمارها نشان می دهند تعداد تصادفات اسکوترها در انگلستان از 156 مورد در سال 2013 به 249 مورد در سال 2018 افزایش پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۲۰ دی ۱۳۹۸

    وضع نت چرا این طور چه طور میشه از این مسخره بازیای مخابرات شکایت کرد
    ای دی اس ال مخابرات قطعه و ۲۰۲۰ هم یه نوار گذاشتن پوزش بطلبه
    این همه پول میگیرن چه مرگشونه

  • محمدرضا یزدان مهر
    محمدرضا یزدان مهر | ۲۰ دی ۱۳۹۸

    خدا کنه تو ایرانم بیاد...

مطالب پیشنهادی