ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S20 پلاس
تکنولوژی

تصاویر واقعی از گلکسی اس 20 پلاس افشا شد

کمتر از یک ماه به معرفی رسمی پرچمدار بعدی سامسونگ مانده و معمولا در این مدت، تصاویر لو رفته با سرعت بیشتری افشا می‌شوند [به روز رسانی: رویداد سامسونگ برگزار شد]. از همین رو سایت ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۳ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۷

کمتر از یک ماه به معرفی رسمی پرچمدار بعدی سامسونگ مانده و معمولا در این مدت، تصاویر لو رفته با سرعت بیشتری افشا می‌شوند [به روز رسانی: رویداد سامسونگ برگزار شد]. از همین رو سایت XDA تصاویری واقعی از سامسونگ گلکسی S20 پلاس معرفی کرده است که بر خلاف انتظار، اصلا خبرهای خوب به همراه ندارد. به نظر می‌رسد این گوشی، جایی در وسط سری جدید گلکسی S داشته باشد.

دستگاهی که به دست سایت XDA رسیده است، نسخه 5G گلکسی S20 پلاس است، اما به نظر می‌رسد که این گوشی بالاترین رده از این سری نباشد و در اصل جایی در میان آن داشته باشد. به عبارت دیگر عنوان بهترین گلکسی جدید، در اختیار گوشی گلکسی S20 اولترا خواهد بود؛ همان گوشی معروفی که قرار است دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی هم داشته باشد. در نتیجه گوشی گلکسی S20 پلاس سنسور‌های ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت که نسبت به پرچم‌داران سال گذشته، تنها بهبودهایی جزئی داشته است.

گلکسی S20 پلاس

پس اگر بخواهیم خط تولید سامسونگ برای سری گلکسی S سال ۲۰۲۰ را مرور کنیم، در پایین‌ترین مکان گلکسی S20 قرار می‌گیرد، پس از آن گلکسی S20 پلاس و در بالاترین جایگاه، گلکسی S20 اولترا خواهد بود. از آن جایی که سایت XDA مدعی شده تمامی این گوشی‌ها در دو نسخه 4G و 5G به بازار عرضه خواهند شد، باید در ۲۲ بهمن شاهد ۶ گوشی باشیم.

همچنین انتظار می‌رود مانند هر سال، این گوشی‌ها با چیپست‌های اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ برای دو بازر آمریکای شمالی و بازار جهانی تولید شوند. هر دوی این چیپست‌ها از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کنند ولی ممکن است سامسونگ، مودم 5G در گوشی‌های خود را غیر فعال کند. با این حال خبر‌های بد تنها محدود به این نخواهد بود.

بر اساس تصویری که این سایت منتشر کرده است، نمایشگر اینفینیتی نسبت به سال‌های گذشته کمی تخت‌تر به نظر می‌رسد و مانند گوشی‌های اخیر این کمپانی، انحنای کمتری در لبه‌های آن دیده می‌شود. در نتیجه انتظار می‌رود که سامسونگ بهترین و گران‌ترین طراحی خود را نه برای گلکسی S20 پلاس، بلکه برای برادر بزرگ‌ترش رزرو کرده باشد. در هر صورت برای اطمینان از این اطلاعات، بهتر است تا ۲۲ بهمن صبر کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hassan13766
    hassan13766 | ۲۳ دی ۱۳۹۸

    چقدر به p40 شباهت داره

  • H. Soroush
    H. Soroush | ۲۳ دی ۱۳۹۸

    کی بشه بیاد ایران بخریم....

مطالب پیشنهادی