ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Bentley-Flying_Spur-2020 (2)
خودرو

تعریف جدیدی از تجمل؛ با ویژگی های کابین بنتلی فلایینگ اسپر آشنا شوید

نام برند بنتلی همواره در طول تاریخ با دو واژه کیفیت و تجمل عجین شده است. مثل همیشه در حال حاضر نیز محصولات بنتلی جزو لوکس ترین مدل های موجود به شمار رفته و افرادی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

نام برند بنتلی همواره در طول تاریخ با دو واژه کیفیت و تجمل عجین شده است. مثل همیشه در حال حاضر نیز محصولات بنتلی جزو لوکس ترین مدل های موجود به شمار رفته و افرادی که به دنبال بیشترین آسایش و آرامش ممکن حین سفر هستند، ساخته های این شرکت انگلیسی را جزو گزینه های اصلی در نظر می گیرند.

ویژگی های کابین بنتلی فلایینگ اسپر

سدان فول سایز و مجلل فلایینگ اسپر (Flying Spur) یکی از مدل های پرطرفدار مزین به نشان بنتلی است. این خودرو در سال 2005 متولد شده و از آن تاریخ تاکنون در سه نسل مختلف به بازارهای بین المللی راه پیدا کرده است.

نسل اخیر بنتلی فلایینگ اسپر که ژوئن 2019 معرفی شد، بر اساس پلتفرم MSB گروه فولکس واگن توسعه یافته است. این پلتفرم توسط پورشه طراحی شده و نسل فعلی پانامرا هم از آن سود می برد. در مقایسه با نسل های پیشین، فلایینگ اسپر جدید از مهندسی پیشرفته تر و طراحی ظاهری و داخلی به مراتب مدرن تری برخوردار است.

Bentley-Flying_Spur-2020 (3)
به ظرافت بالای چراغ ها و گرافیک B شکل آنها توجه کنید

اما در کنار این موارد، بنتلی ادعا می کند فلایینگ اسپر 2020 از لحاظ کابین پیچیده ترین و پیشرفته ترین مدل تاریخ این شرکت محسوب می شود. در اطلاعیه رسمی که اخیرا منتشر شده، بنتلی به برخی از جزئیات جالب کابین این سدان تشریفاتی پرداخته است.

ویژگی های کابین بنتلی فلایینگ اسپر

به گفته خودروساز انگلیسی در کابین هر دستگاه فلایینگ اسپر 350 پنل چرمی به 60 قسمت مختلف دوخته می شوند. این کار توسط 141 صنعتگر زبده و با استفاده از نخ هایی به طول 2 مایل (3.21 کیلومتر) انجام می پذیرد.

ویژگی های کابین بنتلی فلایینگ اسپر

شاید دوست داران محیط زیست بپرسند چرم به کار رفته در کابین فلایینگ اسپر از کجا تامین می شود؛ بنتلی در پاسخ به این افراد می گوید هیچ حیوانی را صرفا برای بدست آوردن چرم قربانی نمی کند، بلکه برای تامین چرم مورد نیاز خود به سراغ محصولات بجا مانده از صنعت تولید گوشت از گاوهای شمال اروپا می رود. زیرمجموعه لوکس ساز فولکس واگن افزوده از آنجایی که در شمال اروپا انگل وجود ندارد، پوست گاوهای این منطقه صاف و یکدست بوده و فاقد هر گونه لکه است.

ویژگی های کابین بنتلی فلایینگ اسپر

علاوه بر دقت در انتخاب مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، بنتلی در انتخاب کارکنان مونتاژ کننده کابین فلایینگ اسپر نیز وسواس زیادی به خرج می دهد. هر فردی که بخواهد وارد این بخش شود، باید حداقل پنج ماه دوره های اختصاصی بنتلی را بگذراند تا استانداردهای لازم را کسب کند.

flying-spur

از آنجایی که راننده همیشه با فرمان خودرو تماس پیدا می کند، این قطعه از نظر بنتلی اهمیت فوق العاده بالایی دارد. به گفته این شرکت فرمان دست دوز فلایینگ اسپر با توجه به دقتی که صرف چرم و دوخت آن می شود، ظریف ترین فرمان فعلی موجود در صنعت خودرو است.

ویژگی های کابین بنتلی فلایینگ اسپر

بنابر اطلاعیه رسمی، دور دوزی هر فرمان توسط کارکنان ماهر بنتلی چیزی حدود 3.5 ساعت طول می کشد. این زمان برای صندلی ها 12 ساعت اعلام شده است؛ همچنین هر کدام از لوگوهای بنتلی که زیر پشت سری ها قرار دارند، دارای 5,103 گره کوچک هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی