ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

اتحاد شرکت‌های تکنولوژی چین برای مبارزه با ویروس کرونا

شرکت های تکنولوژی چینی از جمله هواوی، اوپو، ویوو، نوبیا، ریلمی، TCL و میزو، به منظور مبارزه با ویروس کرونا در مجموع چندین میلیون دلار به شهر ووهان کمک کرده اند. شرکت هواوی علاوه بر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

شرکت های تکنولوژی چینی از جمله هواوی، اوپو، ویوو، نوبیا، ریلمی، TCL و میزو، به منظور مبارزه با ویروس کرونا در مجموع چندین میلیون دلار به شهر ووهان کمک کرده اند.

شرکت هواوی علاوه بر ارسال مبلغ تقریباً 4.5 میلیون دلاری به مرکز پیشگیری از بیماری های واگیردار شهر ووهان، ایستگاه های اینترنت 5G را در بیمارستان های این شهر راه اندازی کرده است. اوپو و ویوو در حدود 4 میلیون دلار و شرکت TCL نیز به طور تقریبی 1.5 میلیون دلار به این شهر مصیبت زده کمک کرده اند.

ویروس کرونا

شرکت TCL علاوه بر کمک مالی، وظیفه تأمین کالاهای ضروری شامل پنل LCD، دستگاه تهویه هوا، یخچال، ماشین لباسشویی و غیره را مطابق نیازهای بیمارستان بر عهده گرفته است.

نوبیا که از زیرمجموعه های شرکت ZTE به شمار می رود، از کمک مالی تقریباً 86 هزار دلاری خود برای مبارزه با ویروس کرونا خبر داد. شرکت های ریلمی و میزو نیز تاکنون به ترتیب 72 و 43 هزار دلار به شهر ووهان کمک مالی کرده اند.

علاوه بر شرکت های ذکر شده کمپانی های دیگری همچون شیائومی، لنوو و بسیاری از شرکت های چینی دیگر به کمک مردم شهر ووهان شتافته اند. شیائومی وسایل پزشکی مراقبتی به ارزش تقریبی 43 هزار دلار را فراهم کرده و لنوو نیز وظیفه تأمین تمام تجهیزات فنی مورد نیاز بخش اورژانس شهر را بر عهده گرفته است.

شرکت های چینی دیگری همانند علی بابا، تنسنت، JD.com، Kuaishou، Douyu و بسیاری از شرکت های دیگر در کنار سازندگان تلفن همراه برای مبارزه با ویروس کرونا متحد شده اند.

ویروس کرونا فرد را دچار نوعی بیماری شبیه سینه پهلو کرده و علایم آن سرفه، تب و مشکلات تنفسی هستند. این بیماری در مراحل پیشرفته اعضای بدن را از کار می اندازد. آنتی بیوتیک ها و داروی های ضد ویروسی بیماری آنفلوانزا در درمان این ویروس بی تأثیر بوده اند. بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان تحت مداوا قرار می گیرند ولی مدت زمان بهبودی به سیستم ایمنی فرد بستگی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی