ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیسبوک
تکنولوژی

اسنپ ظاهرا در قالب سرویسی دیگر در اپ استور حضور داشته است

اسنپ با وجود تحریم های آمریکا تحت نام جدید در اپ استور ظاهر اما به سرعت حذف شد. برخی کاربران آیفون در هفته جاری با مراجعه به اپ استور متوجه اپلیکیشنی با نام عجیب RadickRadio ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

اسنپ با وجود تحریم های آمریکا تحت نام جدید در اپ استور ظاهر اما به سرعت حذف شد.

برخی کاربران آیفون در هفته جاری با مراجعه به اپ استور متوجه اپلیکیشنی با نام عجیب RadickRadio شدند. این اپ در ظاهر شبیه دیگر اپ های رادیو است؛ ولی همانطور که در ادامه مشاهده می کنید، کاربران ایرانی پس از باز کردنش با صفحه خوش آمدگویی اسنپ مواجه شده اند:

اسنپ مخفیانه در اپ استور ظاهر شد

اپل به سرعت اپ مورد بحث را حذف کرد و به سؤالات خبرنگاران در این رابطه پاسخ نمی دهد.

سال 95 و همزمان با شروع موج جدید تحریم های آمریکا، اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور حذف شدند. در لیست اپ های حذف شده نام اسنپ هم به چشم می خورد.

این روند سال بعد نیز ادامه پیدا کرد و اپل به خاطر تبعیت از قوانین تحریمی آمریکا، از میزبانی اپلیکیشن های ایرانی، توزیع آنها یا رابطه مالی با توسعه دهندگان ایرانی شانه خالی کرد.

کمپانی کوپرتینویی در ایمیلی خطاب به استارتاپ های ایرانی پیروی از قوانین پیچیده تحریمی آمریکا را عامل حذف اپلیکیشن های ایرانی عنوان کرد. این در حالیست که تمام اپلیکیشن های حذف شده در آن زمان کاملاً رایگان بودند. این موضوع نشان می داد اپل دیگر اپ های رایگان ایرانی را نیز توزیع نمی کند.

اپل اوایل مرداد ماه امسال سخت‌گیری خود در رابطه با اپلیکیشن ها و توسعه دهندگان ایرانی را وارد مرحله جدیدی کرد و مانع از قرارگیری یک اپلیکیشن انگلیسی زبان به خاطر ملیت ایرانی توسعه دهنده‌اش شد.

دیجیاتو پیش از این آموزش نصب اسنپ در آیفون را منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Keyvan007
    Keyvan007 | ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

    اگه نمیگفتی بهتر بود

مطالب پیشنهادی