ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S20 الترا
تکنولوژی

افشای اولین تصویر زنده سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا

پس از ماه ها انتشار رندر و عکس های مبهم سرانجام تصاویر واضحی منتشر شده که ظاهرا به گلکسی S20 الترا تعلق دارند. با نزدیک شدن به روز موعود سامسونگ برای پرده برداری از جدیدترین ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

پس از ماه ها انتشار رندر و عکس های مبهم سرانجام تصاویر واضحی منتشر شده که ظاهرا به گلکسی S20 الترا تعلق دارند.

با نزدیک شدن به روز موعود سامسونگ برای پرده برداری از جدیدترین پرچمدارهای سری گلکسی اس، حجم درز اطلاعات آنها به حد بی سابقه ای رسیده است. در جدیدترین مورد نوبت به افشای تصویر زنده منتسب به گلکسی S20 الترا رسیده. آنچه که در این تصویر بیش از همه به چشم می آید، پیکربندی پیچیده دوربین چهارگانه ای است که اگر گمانه زنی ها در مورد آن درست از آب درآید، قدرت تصویربرداری موبایل را به سطح جدیدی خواهد رساند.

گلکسی S20 الترا

تا  همین چند سال قبل سهم دوبین اصلی از بدنه گوشی تنها یک حفره کوچک بود اما همانطور که بینید تقریبا نیمی از بخش بالایی گلکسی S20 الترا به اشغال ماژول دوربین درآمده است. این ماژول بزرگ میزبان میکروفون، فلاش LED، سه لنز مختلف و مهمتر از همه یک دوربین پریسکوپی است. با دقت بیشتر متوجه سنسور دیگری خواهید شد که زیر شیشه محافظ قرار گرفته و در نگاه اول به چشم نمی آید.

اگر خبرهای قبلی صحت داشته باشند دوربین گلکسی ۲۰ الترا شامل سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی الترا واید، زمان پرواز ToFو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپی خواهد بود. این دوربین پریسکوپی با توانایی زوم اپتیکال ۱۰ برابری و دیجیتال تا ۱۰۰ برابری ارزش افزوده ای به پرچمدار سامسونگ می آورد که رقبا از آن بی بهره اند. عبارت 100X هم که کنار آن حک شده به همین قابلیت زوم اشاره دارد.

گلکسی S20 الترا

در تصویر دیگری که این سری منتسب شده، گلکسی S20 الترا در کنار S20 پلاس دیده می شود. همانطور که انتظار می رفت در نسخه پلاس خبری از دوربین پریسکوپی نیست و در عوض به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو با ۳ برابر زوم اپتیکال، ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و حسگر زمان پرواز سه بعدی مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Ebadi
    Ali Ebadi | ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

    چقدر زشته سال به سال دارن توی طراحی پس رفت میکنن

مطالب پیشنهادی