ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن سیگنال
نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی به اپلیکیشن سیگنال؛ هر آنچه باید در مورد سرمایه‌گذاری و بازارهای مالی فعال بدانید


دنیا روز به روز در حال پیشرفت است و ردپای تکنولوژی در جای جای آن دیده می‌شود، با این هدف که انسان بتواند کارهایش را به ساده‌ترین روش انجام دهد و اطلاعات مورد نیازش را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

دنیا روز به روز در حال پیشرفت است و ردپای تکنولوژی در جای جای آن دیده می‌شود، با این هدف که انسان بتواند کارهایش را به ساده‌ترین روش انجام دهد و اطلاعات مورد نیازش را در دسترس‌ترین حالت بدست آورد. از این رو اپلیکیشن‌های زیادی ایجاد و توسعه داده شده‌اند، یکی از این اپلیکیشن‌ها، اپلیکیشن سیگنال است که برای راحتی اطلاع رسانی در بازارهای مالی مختلف ایجاد شده و تمام اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پایه‌گذاران اپلیکیشن سیگنال گروهی متشکل از متخصصان حوزه مالی و نرم‌افزاری هستند که تلاش دارند با ایجاد شفافیت در بازارهای مالی و مهم‌تر از همه، آموزش و تولید محتوای تخصصی، نقشی مؤثر در بهبود راهکارهای سرمایه‌گذاری در ایران داشته باشند و با ایجاد بینش و آگاهی، ریسک فعالان اقتصادی را به حداقل برسانند. نتیجه تا بدین جای کار محصول با کیفیت و ممتازی بوده که هر کس با هر سطح از دانش اقتصادی می‌تواند از آن استفاده کند. به علاوه که دو نسخه اندروید و iOS آن همزمان در حال توسعه و به‌روز رسانی هستند و همه کاربران می‌توانند از امکانات این اپلیکیشن استفاده کنند.

اپلیکیشن سیگنال

پیش از وارد شدن به بحث امکانات، باید بدانید سیگنال ترکیبی از چندین اپلیکیشن مختلف است که احتمالا نمونه‌های ایرانی و خارجی‌شان را امتحان کرده باشید، ابزار تحلیل بورس، پایش قیمت ارز و سکه و طلا، قیمت لحظه‌ای نفت و فلزات، پایش قیمت رمزارزها و ابزار محاسبه انواع سودهای بانکی که می‌توانید به همه آن‌ها از یک محل دسترسی داشته باشید و این به خودی خود یک نکته مثبت محسوب می شود.

اما چیزی که سیگنال را به یک اپلیکیشن ارزشمند تبدیل کرده، تولید محتوای اختصاصی آموزشی متنی و تصویری است که همگی به رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرند. تیم سیگنال در حال حاضر سه بسته آموزشی را به «ارزهای دیجیتال»، «صندوق‌های سرمایه‌گذاری» و «سرمایه‌گذاری در بورس و سهام» اختصاص داده که همگی به صورت ویدیویی، به زبان فارسی و توسط فعالان اقتصادی و صاحب نظران در این حوزه تهیه شده‌اند.

منوی خانگی اپلیکیشن، ویترینی از بخش‌های مختلف است که شما را به زیربخش‌های تو در تو و پر از توضیح اپلیکیشن می‌رساند: از ارز دیجیتال و سهام و صندوق‌های سرمایه‌گذاری گرفته تا پایش ارز و طلا و سکه و بررسی وام‌های بانکیِ بانک‌های فعال در کشور.

اپلیکیشن سیگنال

یکی از نکات مثبت سیگنال، تفکیک‌بندی بسیار دقیق هر کدام از این بخش‌ها و پویایی اطلاعاتی است که در هر صفحه خود ارائه می کند.

این تفکیک درست و صحیح هم کاربر را از گمراهی نجات داده و هم کلاس درسی برای توسعه‌دهندگان بوده که بتوانند حجم عظیمی از اطلاعات را طوری به مخاطب برسانند که به تجربه کاربری کوچک‌ترین لطمه‌ای وارد نشود. با همین رویکرد، هر کدام از زیر بخش‌های سیگنال، طراحی خاص و مطلوب خودشان را دارند و مهمترین و پربازدیدترین اجزا، در بالاترین قسمت صفحه قرار گرفته‌اند.

به طور مثال، در بخش رمزارزها مهمترین عامل یعنی قیمت رمزارزها در بالاترین قسمت قرار گرفته که یک نمودار تصویری هم آن را همراهی می‌کند. هر نمودار قیمتی که در سیگنال می‌بینید، به شکل هفتگی، ماهانه، 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله قابل پایش است و به علاوه اینکه در صورت تمایل، می‌توانید به نمودار پیشرفته‌تری هم دسترسی داشته باشید.

نمودارهای پیشرفته سیگنال که برای فعالان اقتصادی و اهل فن طراحی شده، ابزارهایی برای تحلیل و حتی پیش‌بینی اقتصادی هم در اختیارتان قرار می‌دهد که اگر به آن‌ها مسلط باشید می‌توانید بدون احتیاج به هیچ منبع دیگری، به تحلیل نسبتا دقیق و نزدیک به واقعیتی از نوسانات آینده بازار مد نظرتان برسید و این امکانات در این سطح و کیفیت، میان اپ‌های ایرانی نظیر ندارد.

اپلیکیشن سیگنال

در کنار این نمودارها، تحلیل‌های تولیدی تیم سیگنال و اخباری که از منابع اقتصادی گردآوری شده نیز می‌توانند در رسیدن به تحلیل درست به کمک‌تان بیایند. خوشبختانه سیگنال به عنوان یک پایگاه خبری هم عملکردی عالی دارد و اخبار اقتصادی تمام حوزه‌ها را از منابع معتبر پوشش می‌دهد. البته برای خواندن خبرها نمی‌توانید در اپلیکیشن بمانید و به وب‌سایت سیگنال هدایت می‌شوید که لازمه آن باز شدن یک تب جدید در مرورگر است.

طبیعتا هدف تیم سیگنال از این کار افزایش بازدید وبسایت بوده، اما شاید بد نمی‌شد اگر امکان باز شدن صفحه به شکل in app هم در اختیار کاربر قرار می‌گرفت. در این صورت هم نیازی به باز کردن تب‌های متعدد نبود و هم کاربر می‌توانست سریع‌تر صفحات مد نظرش را با دیگران به اشتراک بگذارد، موضوعی که انجامش در نسخه فعلی کار ساده‌ای نیست.

اما یکی از چالش‌های استفاده از اپلیکیشن‌های پرمحتوایی مثل سیگنال، دسترسی سریع به بخش‌های مختلف است، موضوعی که توسعه‌دهندگان اپ برایش با ظرافت و تیزبینی خاصی چاره اندیشی کرده‌اند. در سیگنال می‌توانید یا از جستجوی یکپارچه (که خوشبختانه هم متنی و هم صوتی است) برای رسیدن به یک کلیدواژه (مثلا فرابورس) استفاده کنید یا بخش دلخواهتان (مثلا نمودار قیمت دلار) را به منتخب‌ها بیفزایید. با روش دوم شاید اصلا لازم نباشد که در هر بار ورود به اپ، خودتان را درگیر بخش‌های مختلف کنید و سریعا به هدفتان می‌رسید.

اپلیکیشن سیگنال

اما شاید بد نباشد به دو ویژگی مناسب دیگر سیگنال هم اشاره کنیم که یکی ماشین حساب تخصصی سود سپرده است و می‌شود از آن برای گرفتن ارتباط «پیام و پاسخ» بانکی و محاسبه قیمت طلا و حباب سکه استفاده کرد و دیگری قسمت مستقیم با متخصصان اقتصادی است و هر سوالی در زمینه اقتصادی داشته باشید را می‌توانید در این قسمت بپرسید تا پاسخ را برایتان ارسال کنند.

همه این نکات مثبت دست به دست هم داده‌اند تا نه تنها با یک اپلیکیشن خوب و مرجع در حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری، بلکه با یکی از باکیفیت‌ترین محصولات ایرانی از نظر تکنیکال مواجه باشیم که رضایت همه را جلب می‌کند و این موضوع با توجه به رایگان بودن محتوای اپلیکیشن جای تحسین دارد.

اگر به پایش بازارهای مالی کشور علاقه‌مندید و در یکی از این بازارها فعال هستید یا قصد دارید وارد یکی از آن‌ها شوید و می‌خواهید وضعیت سهام، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، طلا و رمزارزها را با دقت و موشکافی بیشتری دنبال کنید، دانلود و نصب این اپلیکیشن را توصیه می‌کنیم.

سیگنال

سیگنال

سازنده: گروه نرم افزاری سیگنال پرداز قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی