ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تیزرهای تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

تا به امروز شایعات متعددی در رابطه با گوشی گلکسی زد فلیپ منتشر شده است اما روز گذشته سامسونگ رسما این تلفن هوشمند تاشو را برای نخستین بار در جریان آکادمی اواردز به نمایش گذاشت. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

تا به امروز شایعات متعددی در رابطه با گوشی گلکسی زد فلیپ منتشر شده است اما روز گذشته سامسونگ رسما این تلفن هوشمند تاشو را برای نخستین بار در جریان آکادمی اواردز به نمایش گذاشت. تبلیغی که در نخستین ساعات مراسم اسکار دیروز در محل برگزاری آکادمی اواردز پخش می شد گلکسی زد فلیپ را در عمل نشان می داد (هرچند که حرفی از نام آن به میان نیامده بود) و محصولی شبیه به موتورولا ریزر را به تصویر می کشید.

در این تبلیغ ۱۵ ثانیه ای گوشی گلکسی زد فلیپ نخست به عنوان یک دوربین نمایش داده می شود که در نیمه پایینی نمایشگر تاشوی آن نیز یک اینترفیس عکاسی قرار دارد و در نیمه بالایی آن تصویری که قرار است گرفته شود مشاهده می گردد. در ادامه این ویدیو به قابلیت های گلکسی زد فلیپ در تماس ویدیویی پرداخته می شود و دو مدل در آن به نمایش در می آیند که از طریق اپی مشابه فیس تایم مشغول صحبت با هم هستند. اینکه گوشی های تاشو چطور می خواهند تماس های تصویری را بهبود بدهند مسئله ایست که امشب مشخص می شود.

اما ابتدای این تبلیغ نوشته کوچکی در گوشه پایینی صفحه نمایش داده می شود که روی آن نوشته شده: شاید یک ترک را در بخش میانی صفحه ببینید که مشخصه اصلی این نوع نمایشگر است.

گلکسی زد فلیپ براساس شایعات به یک نمایشگر تاشو ۶.۷ اینچی، دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی در بخش پشتی بدنه (یک حسگر معمولی و یک حسگر الترا واید)، دو باتری و یک چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز شده است.

رویداد جعبه گشایی امشب صرفا به رونمایی از این گوشی اختصاص ندارد و طبق پیش بینی ها سامسونگ در نظر دارد سه مدل مختلف از خانواده گلکسی اس ۲۰ را هم معرفی کند. این گوشی در واقع مدلی است که قرار بود بعد از گلکسی اس ۱۰ و با نام گلکسی اس ۱۱ معرفی می شد. بزرگ ترین مشخصه این اسمارت فون نیز پشتیبانی آن از شبکه نسل پنجم و نمایشگر اولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و البته دوربین جدید ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

اما بعد از انتشار این ویدیوی تبلیغاتی تیزر دیگری از نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ در فضای آنلاین منتشر شد که ظاهرا توسط Thom Browne طراح مشهور آمریکایی طراحی شده است.

این ویدیو که توسط یکی از افشاکنندگان توییتری به نام Ishan Agarwal منتشر شده نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ را با نوارهای قرمز، سفید و آبی در پشت بدنه نقره ای آن نشان می دهد که همراه با گلکسی بادز و گلکسی واچ اکتیو ۲ در یک پکیج قرار دارند. هنوز اطلاعاتی از قیمت این پکیج در دست نیست اما ظاهرا قرار است در شمار محدودی از کشورها عرضه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی