ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S20
تکنولوژی

سامسونگ با خانواده گلکسی S20 فیلمبرداری 8K را به دنیای موبایل می‌آورد

یکی از ویژگی‌های جدید خانواده گلکسی S20 فیلم‌برداری با رزولوشن 8K است. این قابلیت به کاربران این گوشی‌های گران‌قیمت اجازه می‌دهد تا با کیفیتی مثال‌زدنی و رنگ‌هایی زنده، از سوژه‌های خود فیلم بگیرند. سامسونگ در ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

یکی از ویژگی‌های جدید خانواده گلکسی S20 فیلم‌برداری با رزولوشن 8K است. این قابلیت به کاربران این گوشی‌های گران‌قیمت اجازه می‌دهد تا با کیفیتی مثال‌زدنی و رنگ‌هایی زنده، از سوژه‌های خود فیلم بگیرند.

سامسونگ در مراسم رونمایی خانواده گلکسی S20 تاکید ویژه‌ای روی فیلم‌برداری 8K پرچمداران خود داشت. این کمپانی می‌گوید به کمک پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ به کار رفته در این گوشی‌ها، توانسته ویرایش ویدیوی‌های 8K روی گوشی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. این کمپانی کره‌ای با یوتیوب نیز همکاری نزدیکی داشته تا کاربران بتوانند به صورت مستقیم ویدیو‌های خود را روی این پلتفرم آپلود کنند.

با این حال ویژگی‌های این گوشی تنها به این جا ختم نمی‌شود و سامسونگ قابلیت‌های جذاب دیگری را نیز در سری گلکسی S20 تعبیه کرده است. برای مثال تکنولوژی «سوپر استدی» به همراه هوش مصنوعی می‌تواند کیفیتی بی‌بدیل را به تصویر بکشند. همچنین کاربران می‌تواند موقع فیلم‌برداری با این کیفیت، عکس‌های ۳۲ مگاپیکسلی ثبت کنند.

گلکسی S20

اما اگر با خود فکر می‌کنید که ویدیو‌های 8K را باید در چه نمایشگری مشاهده کنید، سامسونگ پیش‌دستی کرده و پیش از رونمایی از خانواده گلکسی S20، تلویزیون‌های 8K را نیز رونمایی کرده تا به سادگی بتوانید ویدیو‌های خود را روی این تلویزیون‌ها به نمایش در بیاورید. البته فراموش نکنید که تلویزیون شما باید از سری OLED سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ باشد.

همچنین برای آپلود ویدیو‌های 8K در یوتیوب، باید از پهنای باندی که اپراتور در اختیارتان قرار می‌دهد اطمینان حاصل کنید، زیرا قطعا هر دقیقه از ویدیو‌های 8K خانواده گلکسی S20، چند صد مگابایت حجم خواهند داشت. با این حال قابلیت فیلم‌برداری با این کیفیت، تنها بخشی از ویژگی‌های تصویربرداری خانواده گلکسی S20 است. پرچمداران این کمپانی می‌توانند بزرگ‌نمایی‌های ۳۰ برابری (گلکسی S20 و S20 پلاس) و ۱۰۰ برابری (گلکسی S20 اولترا) را برای کاربران به ارمغان بیاورند که هر کدام در نوع خود دستاوردی خارق‌العاده به حساب می‌‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یاس کبود
    یاس کبود | ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

    همانا روزی که هواوی بیاد و با یک گوشی با یک دهم این مگاپیکسل این آشغال رو نابود کنه بسیار نزدیک است...
    فقط کسایی این جور آجر هایی رو میخرن که تخصصی ندارن و با اعداد میسنجن! مث این میمونه بگی خب حالا که ۱۰۰مگاپیکسله پس از دوربین عکاسی nikon d850هم بالاتره!!خخخ دوربین موبایل جماعت تا وقتی که دیاف و ایزو ثابت دارن حتی اگه ۱۰۰۰مگاپیکسل باشن،و با کیفت ۵۰k فیلمبرداری کنند،به اندازه یه دوربین عکاسی اقتصادی کیفیت ندارن،

مطالب پیشنهادی