ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقایسه S20 اولترا
تکنولوژی

مقایسه سامسونگ گلکسی S20 اولترا با آیفون 11 پرو مکس و پیکسل 4XL

سامسونگ پرچمدار حقیقی خود را گلکسی S20 اولترا می داند و آنرا از نظر نمایشگر، سخت افزار و البته دوربین تا دندان مسلح کرده است. این گوشی روی کاغذ فوق العاده قدرتمند است و رقبایی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۹

سامسونگ پرچمدار حقیقی خود را گلکسی S20 اولترا می داند و آنرا از نظر نمایشگر، سخت افزار و البته دوربین تا دندان مسلح کرده است. این گوشی روی کاغذ فوق العاده قدرتمند است و رقبایی نظیر آیفون ۱۱ پرو و پیکسل 4XL رقابت سختی را با آن پیش رو دارند.

در همین زمینه: رونمایی از گلکسی S20  و S20 اولترا

سامسونگ هرچه در چنته داشته در گلکسی S20 اولترا رو کرده است. این گوشی ۶.۹ اینچی نخستین موبایل سامسونگ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی محسوب می شود؛ قابلیتی که رقبا از آن بی بهره اند. چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در کنار ۱۶ گیگابایت رم بسیاری فراتر از آن چیزی است که سنگین تر بازی ها و اپ های اندرویدی به آن نیاز دارند و تا چند سال دیگر هم پاسخگوی نیازهای پردازشی خواهد بود.

مقایسه S20 اولترا

اصلی ترین مزیت گلکسی S20 اولترا بدون شک دوربین قدرتمندی است که برای اولین بار دوربین پریسکوپی را به دنیای موبایل آورده تا زوم اپتیکال ۱۰ برابری و دیجیتال ۱۰۰ برابری را در اختیار کاربر بگذارد. دیگر ویژگی های این دوربین نظیر ترکیب ۹ پیکسل برای افزایش کیفیت تصاویر نوید دوربینی را می دهد که با اختلاف به صدر فهرست DxOMark خواهد رفت

از نظر دوربین پیکسل 4XL به پای گلکسی S10 هم نمی رسید چه رسد به نو رسیده سامسونگ. آیفون ۱۱ پرو مکس علی رغم تصویربرداری درخشان به نظر باید راه را برای گلکسی S20 اولترا باز کند. از طرف دیگر اولترا با شبکه نسل پنجم سازگاری دارد اما دو مدل دیگر به دنیای LTE تعلق دارند.

سامسونگ غول جدید خود را به باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز کرده که با تکیه بر شارژ سیمی سریع ۴۵ واتی و بی سیم ۱۵ واتی به سرعت پر می شود. این در حالی است که دو رقیب دیگر از نظر ظرفیت باتری و توان شارژ به پای آن نمی رسند. البته نباید فراموش کنیم که گلکسی S20 اولتر ۱۳۹۹ دلار قیمت خورده در حالی که پرچمدار اپل ۳۰۰ دلار ارزانتر تمام می شود و پیکسل 4XL هم قیمتی نصف آن دارد.

 

تماشا کنید: تیزر معرفی گلکسی S20 اولترا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad 13759
    Mohammad 13759 | ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

    ولی فروش بالای را ترجبه میکند

  • Mohammad amirseifi
    Mohammad amirseifi | ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

    معلوم نیست گوشیه یا دوربین عکاسی

مطالب پیشنهادی