ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تست سقوط گلکسی زد فلیپ
تکنولوژی

تست سقوط گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ و موتورولا ریزر [تماشا کنید]

سامسونگ و موتورولا به فاصله کمی از گوشی های تاشوی گلکسی زد فلیپ و ریزر رونمایی کردند که از ساختار نسبتا مشابهی بهره می برند. هدف هردو شرکت تسهیل حمل موبایل و تا حدی زنده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

سامسونگ و موتورولا به فاصله کمی از گوشی های تاشوی گلکسی زد فلیپ و ریزر رونمایی کردند که از ساختار نسبتا مشابهی بهره می برند. هدف هردو شرکت تسهیل حمل موبایل و تا حدی زنده کردن نوستالژی گوشی های تاشو است که زمانی طرفداران خاص را خود را داشتند.

احیای این نوستالژی البته هزینه بسیار بالایی در پی داشته و خرید گلکسی زد فلیپ و ریزر به ترتیب حدود ۱۴۰۰ و ۱۵۰۰ دلار برایتان تمام خواهد شد. با توجه به قیمت بالای این گوشی ها سوالی که ذهن مخاطبان را درگیر کرده این است که این گوشی ها تا چه حد در برابر سقوط از ارتفاع و ضربه مقاومت دارند.

کانال یوتیوبی EverythingApplePro ویدیویی از تست سقوط گلکسی زد فلیپ و ریزر منتشر کرده که در آن هر دو گوشی از ارتفاع های مختلف و از زوایای متفاوت رها می شوند. همانطور که در ویدیو می بینید در اولین و دومین تست که گوشی ها از سمت لبه و پنل پشتی پرت می شوند، صدمه خاصی به آنها وارد نمی شود اما در تست های بعدی و با سقوط از سمت پنل جلو و در حالت باز مقاومتشان در هم می کشند.

در تست دیگری که روی این گوشی ها صورت گرفته مقاومتشان به مراتب کمتر است و با سقوط از ارتفاع نه چندان زیاد ترک ها روی بدنه هر دو نمایان می شود. از آنجا که جنس بدنه ریزر پلاستیکی است نسبت به گلکسی زد فلیپ شیشه ای نسبتا مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.

هرچند بدنه به راحتی در برابر ضربه تسلیم می شود اما نمایشگر تاشوی گوشی استحکام خوبی از خود نشان داده و کماکان به فرمان های لمسی واکنش نشان می دهد. با این حال مشکل اینجاست که موتورولا ریزر برخلاف گلکسی زد فلیپ تعمیرپذیری بسیار پایینی دارد و معلوم نیست تعمیر آنها چقدر روی دست کاربران هزینه می گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hossein MI
    Hossein MI | ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

    با توجه به چیزی که داره مشاهده میشه به نظر میاد حداقل ۲سال تا ارائه گوشی‌های تاشو که از نظر طراحی و قیمت به بلوغ و تکامل رسیده باشن فاصله داریم.
    من که بی‌صبرانه منتطر اون روز هستم.

مطالب پیشنهادی