ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رکوردشکنی iQOO 3 5G در بنچمارک انتوتو

امروز صبح اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه لنوو به زودی از گوشی گیمینگ خود رونمایی می‌کند که در بنچمارک انتوتو رکورد ۶۰۰ هزار را خواهد زد. در راستا همین رکوردزدن‌های بنچمارک انتوتو، اسکرین شاتی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

امروز صبح اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه لنوو به زودی از گوشی گیمینگ خود رونمایی می‌کند که در بنچمارک انتوتو رکورد ۶۰۰ هزار را خواهد زد. در راستا همین رکوردزدن‌های بنچمارک انتوتو، اسکرین شاتی از نتایج بنچمارک گوشی iQOO 3 5G منتشر شده تا این لحظه رکورد قوی‌ترین گوشی هوشمند را به خود اختصاص داده است.

امتیاز به دست آمده توسط گوشی iQOO 3 5G در اپ بنچمارک انتوتو، برابر با عدد ۵۹۷۵۸۳ بوده که تاکنون سابقه نداشته گوشی هوشمندی چنین امتیازی کسب کند. البته مشخصات قهرمان جدید بنچمارک انتوتو، به خوبی علت کسب این امتیاز را توضیح می‌دهد.

این گوشی مطابق دیگر پرچمداران، از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. البته لازم به ذکر است که می‌توان بر اساس پوسترهای تبلیغاتی این گوشی عنوان کرد رم این گوشی از نوع DDR5 خواهد بود. همچنین حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت گوشی iQOO 3 5G از نوع UFS 3.1 بوده که سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالایی دارد. با توجه به مشخصات این گوشی، می‌توان انتشار داشت که سامسونگ گلکسی S20 اولترا، با ۱۶ گیگابایت رم DDR5، حدود ۱۰ الی ۱۵ هزار امتیاز بیشتر از گوشی IQOO 3 iQOO 3 5G کسب کند.

گوشی iQOO 3 5G

از دیگر مشخصات گوشی iQOO 3 5G می‌توان به باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری و قابلیت شارژ بسیار سریع ۵۵ واتی اشاره کرد که در مدت ۱۵ دقیقه، ۵۰ درصد ظرفیت باتری این گوشی را شارژ می‌کند. این گوشی از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کند تا همین ابتدا شمشیر خود را از رو بسته و به رقبا نشان دهد که به این سادگی میدان را خالی نخواهد کرد.

اطلاعاتی در رابطه با دوربین‌های این گوشی در دسترس نیست ولی با توجه به تیزر تبلیغاتی این گوشی، وجود ۴ دوربین در آن تایید شده که انتظار می‌رود یکی از آن‌ها ۴۸ مگاپیکسلی باشد. گوشی iQOO 3 5G، تقریبا ۹ روز دیگر در هند معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali Reza
    Ali Reza | ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

    چرا هیچ گوشی جدیدی توی ایران معرفی نمیشه!!!

  • Mohammad 13759
    Mohammad 13759 | ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

    بنچ مارک antitu سامسونگ اومده

مطالب پیشنهادی