ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو: سامسونگ گلکسی S20 اولترا [تماشا کنید]

گلکسی S20

حدود یک هفته قبل بود که سامسونگ به شکل رسمی از خانواده پرجمعیت پرچمداران جدیدش یعنی سری گلکسی S20 رونمایی کرد. همان طور که انتظار داشتیم گلکسی S20 و S20 پلاس با آپدیت های قابل پیش بینی سخت افزاری مثل نسل جدید چیپست، رم پر ظرفیت و پر سرعت، دوربین های حرفه ای و البته نمایشگر 120 هرتزی از راه رسیدند. علاوه بر اینها، عضو دیگری به سبد محصولات سامسونگ اضافه شد که می توان آن را کامل ترین گوشی حال حاضر دنیا دانست: گلکسی S20 اولترا.

ما در سریع ترین زمان ممکن این گوشی را تهیه کردیم و در این ویدیو می خواهیم نگاه کوتاهی به هیولای جدید کره ای داشته باشیم. با دیجیاتو همراه باشید.

فهرست ویژگی های شاخص و برجسته گلکسی S20 اولترا بسیار طولانیست؛ از نمایشگر 6.9 اینچی دینامیک امولد با نرخ رفرش 120 هرتز گرفته تا 12 گیگابایت رم DDR5 و چیپست اگزینوس 990 با پشتیبانی از شبکه 5G. رم این گوشی در بالاترین مدل به 16 گیگابایت می رسد که حتی در دنیای پی سی هم رقم زیادی محسوب می شود. آیا این گوشی واقعاً به این مقدار رم نیاز دارد؟ این مقاله را بخوانید.

امکانات عکاسی و فیلمبرداری گلکسی S20 اولترا هم بسیار هیجان انگیز است و احتمالاً عکاسی با موبایل را وارد دنیای جدیدی می کند. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با بزرگ ترین سنسور حال حاضر دنیای موبایل می تواند در تمام شرایط بی نقص عمل کند و دوربین تله فوتو پریسکوپی با زوم 100 برابری هم افق های جدیدی را به روی شما باز می کند. البته هنوز نمی توان در مورد کیفیت دوربین های این گوشی نظر قطعی داد.

ما در حال بررسی کامل سامسونگ گلکسی S20 اولترا هستیم. شما هم می توانید سؤالات خودتان در مورد این گوشی را از ما بپرسید تا به آنها پاسخ دهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • ℳԊT
    ℳԊT | ۸ اسفند ۱۳۹۸

    این همه پول رو از کجا میاری ، اگه بیل گیتس هم ورشکسته میشد ?

  • sajad.dh
    sajad.dh | ۷ اسفند ۱۳۹۸

    سلام وقتتون بخیر لطفا این چالش رو هم در بررسی هاتون قرار بدید و با یک دست با گوشی کار کنید برای من که ابعاد گوشی خیلی مهمه برام خیلی دوست دارم بدونم کار کردن با یک دست با این گوشی چجوری میتونه باشه مثل خیلی اوقات که شاید در حال رانندگی هستیم و مجبور میشیم از یک دست برای گرفتن موبایل استفاده کنیم
    ممنون

  • Rouzbeh
    Rouzbeh | ۶ اسفند ۱۳۹۸

    لطفا با اس ۲۰ پلاس هم مقایسه اش کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.