ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر لپ‌تاپ‌های مجیک بوک را وارد بازار جهانی می‌کند

«آنر»، این برند نام‌آشنا در بازار ایران که بیشتر از هر چیز نامش با «موبایل» گره خورده، امشب در جریان رویدادی برای خبرنگاران در بارسلون، اعلام کرد که لپ‌تاپ‌های سری «مجیک بوک» (MagicBook) را در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۱:۲۵

«آنر»، این برند نام‌آشنا در بازار ایران که بیشتر از هر چیز نامش با «موبایل» گره خورده، امشب در جریان رویدادی برای خبرنگاران در بارسلون، اعلام کرد که لپ‌تاپ‌های سری «مجیک بوک» (MagicBook) را در بازارهای جهانی عرضه می‌کند.

به گزارش دیجیاتو از بارسلون، آذر ماه بود که برند آنر از لپ تاپ مجیک بوک در دو نسخه ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی رونمایی کرد. اما امشب در کنار رونمایی از محصولات مختلفی مانند موبایل 9X Pro و View30 Pro، آنر خبر از عرضه جهانی لپ‌تاپ‌هایش داد.

مانند سایر محصولات آنر، مجیک بوک‌ها هم طراحی شده‌اند تا بیشتر از هر چیز توجه قشر جوان جامعه را به خود جلب کنند. ۲ لپ تاپ آنر، با وجود داشتن بدنه‌ای باریک و آلومینیومی، از باتری قدرتمند بهره می‌برند. آنر می‌گوید هر بار شارژ این لپ تاپ می‌تواند انرژی مورد نیاز برای ۱۰ ساعت کار مداوم را فراهم کند؛ از وب‌گردی تا تماشای ویدیوی با کیفیت بالا یا حتی گیمینگ.

سری مجیک بوک شامل نسخه دو نسخه با نام‌های MagicBook 14 و Magicbook 15 می‌شود. مجیک بوک ۱۴ اینچی، رزولوشن تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ دارد و وزن آن تنها به ۱.۳۸ کیلوگرم می‌رسد. ضخامتش هم ۱۵.۹ میلیمتر است. از سوی دیگر نمونه‌ ۱۵، در واقع نمایشگری ۱۵.۶ اینچی دارد و وزن آن بالغ بر ۱.۵۳ کیلوگرم است.

در کنار عمر باتری برای ۱۰ ساعت کار مداوم که آنر به آن توجه ویژه‌ای دارد، این لپ‌تاپ‌ها از نمایشگرهای FullView بهره می‌برند که نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۸۴ و ۸۷ درصدی را برای این دو نسخه‌ی لپ‌تاپ به ارمغان آورده است. از سوی دیگر حافظه SSD با اندازه‌ی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی در کنار رم ۸ گیگابایتی و پردازنده 3500U رایزن AMD از دیگر مشخصات هر دو لپ‌تاپ است که یک روایت میان‌رده در دنیای لپ‌تاپ‌هاست.

نقطه قوت دیگری که می‌توان در این لپ‌تاپ‌ها یافت، قابلیت اتصال هوشمند و سریع به موبایل‌های آنر است. آنر می‌گوید همین ویژگی، برای کارمندان و افرادی که می‌خواهند در حرکت کارهای خود را تکمیل کنند، به شدت مناسب است.

قیمت نمونه ۱۵ اینچی هنوز مشخص نیست.

به گفته مدیران آنر، سری مجیک بوک از مارس ۲۰۲۰ در بازارهایی مانند انگلستان، فرانسه، چک، آلمان و چندین کشور دیگر با شروع قیمت ۵۹۹ یورو عرضه می‌شود. این در حالی است که آنر ایران، یکی از شرکت‌های فعال در بازار کشورمان است و باید دید آیا می‌خواهد لپ‌تاپ‌هایش را در ایران نیز به فروش برساند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی