ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی سونی از اکسپریا ۱۰ مارک ۲ با نمایشگر OLED و دوربین سه گانه

سونی از جدیدترین گوشی خود با نام اکسپریا 10 مارک 2 (Xperia 10 II) رونمایی کرد. این میان‌رده با چیپست اسنپدراگون 665، رم 4 گیگابایتی، باتری 3600 میلی آمپر ساعتی و دوربین سه گانه از ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۸

سونی از جدیدترین گوشی خود با نام اکسپریا 10 مارک 2 (Xperia 10 II) رونمایی کرد. این میان‌رده با چیپست اسنپدراگون 665، رم 4 گیگابایتی، باتری 3600 میلی آمپر ساعتی و دوربین سه گانه از سه ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

اکسپریا 10 مارک 2 از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080x2520 پیکسل و نسبت تصویر 21:9 عریض سینمایی (CinemaWide) بهره می برد. این گوشی از چیپست 11 نانومتری اسنپدراگون 665 در کنار رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و دوربین سه گانه (فوق عریض، عریض و تله فوتو) بهره برده و پرظرفیت ترین باتری را در بین میان‌رده های سونی دارد.

اکسپریا 10 مارک 2

در پنل پشتی اکسپریا 10 مارک 2 ماژول دوربین سه گانه به شکل عمودی در سمت چپ پنل قرار گرفته و دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با فاصله کانونی معادل 16 میلیمتر، حسگر اصلی 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز و دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی 2 برابری اپتیکال را در خود جای داده. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در حفره قطره ای نمایشگر قرار گرفته است.

سونی می گوید اکسپریا 10 مارک 2 کمی از اکسپریا 10 عریض‌تر و بلندتر بوده ولی با این وجود نسبت به آن حدوداً 10 درصد وزن کمتری دارد. این گوشی از باتری 3600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی بهره می برد. فناوری Xperia Adaptive Charging با تنظیم میزان برق ورودی به سلول های باتری، به افزایش طول عمر آن کمک می کند.

اکسپریا 10 مارک 2 از گواهی IP65/68 برخوردار است و پنل جلو و پشت آن توسط گوریلا گلس 6 محافظت می شود. این محصول در رنگ های سفید و مشکی در بهار سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. قیمت نهایی آن هنوز فاش نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Hatami
    Ali Hatami | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    گوشی های سونی واقعا عالی ان، حیف که دیگه نمیشه خریداری کرد

مطالب پیشنهادی