ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت بوک ایکس
تکنولوژی

هواوی از میت پد پرو 5G رونمایی کرد؛ رقیب آیپد پرو از راه رسید

هواوی در مراسم امروز خود، از تبلت میت پد پرو 5G رونمایی کرده است. این تبلت با ویژگی‌های نرم‌افزاری متعدد و سخت‌افزاری قدرت‌مند، قصد دارد دیگر رقبای بازار را به چالش بکشد. هواوی میت پد پرو ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۳

هواوی در مراسم امروز خود، از تبلت میت پد پرو 5G رونمایی کرده است. این تبلت با ویژگی‌های نرم‌افزاری متعدد و سخت‌افزاری قدرت‌مند، قصد دارد دیگر رقبای بازار را به چالش بکشد.

هواوی میت پد پرو 5G از نمایشگری ۱۰.۸ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی بهره می‌برد. این تبلت با کوچک‌تر کردن حاشیه‌های اطراف نمایشگر، ۹۱ درصد از مساحت قاب جلویی را به نمایشگر اختصاص داده است. پنل این تبلت، از گستره رنگی DCI-P3 نیز پشتیبانی می‌کند تا تجربه‌ای مثال‌زدنی از نمایش محتوا را در اختیار کاربران قرار دهد. پردازنده کرین ۹۹۰ 5G نیز خیال کاربر را از اجرای روان و سریع برنامه‌ها و همچنین ارتباطات با دنیای اطراف، راحت می‌کند.

میت پد پرو 5G

رابط کاربری EMUI10 نیز در میت پد پرو 5G تعبیه شده و چند قابلیت نرم‌افزاری جذاب را در اختیار کاربران می‌گذارد. قابلیت «Huawei Share Multi-Screen» به کاربران این تبلت اجازه می‌دهد تا به دیگر گوشی‌های این کمپانی متصل شوند و به وسیله تبلت هر دو دستگاه را همزمان کنترل کنند. قابلیت دیگر نیز «Multi-Screen Collaboration» نام دارد. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد که فایل‌های خود را بین دو دستگاه درگ اند دراپ کند.

میت پد پرو 5G

میت پد پرو 5G یک ویژگی جذاب دارد. این ویژگی اشتراک گذاری لوازم جانبی نام دارد که به کمک آن می‌توان، آهنگ‌های ذخیره شده در گوشی خود را از طریق اسپیکرهای میت پد پرو 5G پخش یا این که به کمک کیبورد این تبلت، مطالب خود را در گوشی تایپ کنید. قابلیت «Multi Window» نیز می‌تواند تا ۳ برنامه را به صورت همزمان در نمایشگر نشان دهد. همچنین میت پد پرو 5G از «App Multiplier» نیز بهره می‌برد که از یک برنامه، دو پنجره جداگانه تولید می‌کند که شما می‌توانید برای مثال دو چت واتسپ را به صورت همزمان مدیریت کنید.

میت پد پرو 5G

میت پد پرو 5G با قلم مخصوص هواوی به نام M-Pencil نیز جفت شده و به کمک ۴۰۹۶ درجه فشار مختلف، تجربه‌ای روان از نوشتن را در اختیارتان می‌گذارد. نوت پد هواوی نیز از این قلم پشتیبانی کامل می‌کند تا هر کجا که خواستید، بتوانید ایده‌هایان را به تصویر در بیاورید. کیبورد مخصوص این تبلت نیز به صورت مغناطیسی به بدنه سبک میت پد پرو 5G متصل می‌شود و به صورت بی‌سیم شارژ خواهد شد.

میت بوک ایکس

میت پد پرو 5G در ۴ رنگ سفید، صورتی، سبز آبی و سورمه‌ای با قیمت پایه ۵۵۰ یورو برای مدل ۶/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رم در مدل وای فای به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • see
    see | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    تا وقتی که سیستم عامل اندروید باشه رقیب ایپد مینی هم نیست چه برسه پرو
    اندروید تبلت ها از اندروید۳ به بعد توسعه پیدا نکرده شما تبلت اندرویدی میبنی اندروید ۹ هست همون اندروید گوشی هست که رو تبلت پورت شده و اصلا با صفحه نمایش بزرگ بهینه نیست
    اکثر اپ ها اصلا بهینه نیستندو....

  • GHAEM
    GHAEM | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    تو مقالتون نگفتین صفحه نمایشش جنسش چیه؟

  • GHAEM
    GHAEM | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    دقت کردین قیمت تبلت ها از گوشیا ارزون تره? نمونه آشکار دزدیه شرکتا

مطالب پیشنهادی