ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی وارن بافت
کسب و کار

وارن بافت میلیاردر بعد از سال ها گوشی تاشو ۲۰ دلاری اش را عوض کرد

تیم کوک مدیرعامل اپل ظاهرا موفق شده وارن بافت میلیاردر را راضی کند که گوشی تاشو ۲۰ دلاری اش را بعد از سالها کنار بگذارد و یک آیفون جدید بخرد. بافت در مصاحبه ای که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

تیم کوک مدیرعامل اپل ظاهرا موفق شده وارن بافت میلیاردر را راضی کند که گوشی تاشو ۲۰ دلاری اش را بعد از سالها کنار بگذارد و یک آیفون جدید بخرد.

بافت در مصاحبه ای که اخیرا با وبسایت CNBC داشت اعلام کرده که گوشی تاشو قدیمی اش را برای همیشه کنار گذاشته و حالا از تازه ترین مدل گوشی اپل یعنی آیفون ۱۱ استفاده می کند.

اغلب کاربران تلفن های هوشمند امروزی گرچه به خاطر وبگردی، حضور در شبکه های اجتماعی و اجرای بازی های ویدیویی جدید اقدام به خرید این گجت های گران قیمت می کنند اما این سرمایه گذار افسانه ای گفته است که از آیفون جدید خود صرفا برای برقراری تماس تلفنی استفاده می کند.

از این اظهارات می توان پی برد که ظاهرا بافت مردی است که سادگی علاقه بیشتری دارد.

از دیگر خبرهای جالب در مورد وارن بافت اینکه گرچه ثروت خالص او برابر با ۸۸ میلیارد دلار برآورد شده اما هنوز در اولین خانه ای زندگی میکند که در سال ۱۹۵۸ میلادی خرید. او هفته ای سه بار در مک دونالد که یکی از ارزان ترین فست فودهای دنیاست شام می خورد و اینطور که به نظر می رسد نیاز خود به تکنولوژی را هم به ارزان ترین شکل ممکن برطرف میکند.

بد نیست بدانید که بافت سالهاست روی مواضع خود پافشاری میکند و خبر خرید تلفن هوشمند پیشرفته اش به همین خاطر برای بسیاری تعجب برانگیز بود. در سال ۲۰۱۸ میلادی او در اظهار نظری عجیب گفت:

که بازار هنوز اشباع نشده. وقتی من گوشی تازه ام را بخرم آخرین فرد خواهم بود.

کوک هم در این سالها تمام تلاش خود را به خرج داد تا بافت را به جرگه کاربران اپل ملحق کند او حتی در کارت هایی که به بهانه تبریک کریسمس برای بافت می فرستاد او را تشویق می کرد گوشی تاشو قدیمی اش را کنار بگذارد.

بافت در این باره می گوید:

در سال ۲۰۱۸ کوک کارت تبریکی به مناسبت کریسمس برایم فرستاد و در آن گفت که امسال می خواهد یک آیفون به من بفروشد. او هر سال این مساله را به من گوشزد می کرد.

کوک حتی بارها اقدام به ارسال آیفون درب منزل وارن بافت کرده و به او گفته که اگر بخواهد حاضر است به نبراسکا (محل زندگی وارن بافت) سفر کند تا شخصا آیفون او را ستاپ کند. حالا اما تمام این ماجراها تمام شده و بافت سرانجام گوشی خود را عوض کرده است.

خود او در این باره می گوید:

شما یک مرد ۸۹ ساله را می بیند که با این گوشی ها آشنایی اندکی دارد و قرار نیست مانند خیلی از مردم از تمام امکانات این گوشی استفاده کند. من صرفا به عنوان یک تلفن از آن استفاده خواهم کرد.

بافت قبلا گفته بود که یک آیپد دارد و از آن برای چک کردن بهای سهام و سرچ استفاده می کند.

برکشایر هثوی (شرکت تحت تملک وارن بافت) یکی از پنج سرمایه گذار اصلی اپل است که سهام آن ۲۳ میلیارد دلار ارزش دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali Reza
    Ali Reza | ۸ اسفند ۱۳۹۸

    حالا گوشی بیست دلاریش چی بوده؟ کسی جزییات داره

  • Akswho
    Akswho | ۸ اسفند ۱۳۹۸

    حالا یارو 300 میلیون توی حسابش داره ببین چجوری لاکچری بازی در میاره برای مردم ?

مطالب پیشنهادی