ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپارات با سرویس پخش زنده، کمپین آموزش بدون تعطیلی را برگزار می‏‌کند

سرویس پخش زنده آپارات، کمپین آموزش بدون تعطیلی را در سراسر کشور و با استفاده از بستر اینترنت برگزار می‌‏کند. روابط عمومی با انتشار بیانیه‌ای خبر می‌دهد که همزمان با گسترش موج کرونا در کشور و ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

سرویس پخش زنده آپارات، کمپین آموزش بدون تعطیلی را در سراسر کشور و با استفاده از بستر اینترنت برگزار می‌‏کند. روابط عمومی با انتشار بیانیه‌ای خبر می‌دهد که همزمان با گسترش موج کرونا در کشور و تعطیلی دانشگاه‌‏ها و مدارس کشور، به منظور عقب نماندن اقشار مختلف جامعه از تحصیل، آپارات کمپین آموزش بدون تعطیلی را به مدت ۱۰ روز در این وب‌سایت برگزار می‏‌کند.

شیوع ویروس کرونا در کشور منجر به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و بسیاری از مراکز آموزشی خصوصی شده است و حدس‌ها و گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که این تعطیلی‌ها ممکن است تا بعد از تعطیلات عید سال ۹۹ نیز ادامه داشته باشد. این حجم از تعطیلی برای برخی والدین و مدارس نگرانی به وجود آورده که دانش آموزان از درس عقب بمانند و بودجه‌بندی دروس به اختلال بیفتد. سرویس‌های مختلفی در سراسر کشور مشغول ارائه امکاناتی برای یادگیری دروس در این ایام تعطیلی با استفاده از ابزار آنلاین هستند و آپارات نیز به سهم خود با کمپین آموزش بدون تعطیلی، در این راستا گام برداشته است.

پخش‌ زنده آپارات، یک سرویس رایگان است که با هدف ارائه‌ی یک سرویس مطمئن، پرسرعت در دسترس کاربران قرار گرفته‏ و از دیگر ویژگی های این سرویس می‏توان به مواردی چون بخش گفتگو، امکان پخش به‌صورت خصوصی، امکان پخش به‌صورت HD و حجم مصرفی ترافیک نیم‏ بها اشاره کرد.

در این طرح ویدیوهایی برای یادگیری آماده و مهیا نیست ولی مدرسان و مسئولان آموزشی می‌توانند به کمک این سرویس، کلاس‌های آموزشی خود را به صورت مجازی برای دانش‌آموزان برگزار کنند. با این کار دغدغه‌ای در مورد تعطیلی ناگهانی مراکز آموزشی و به دنبال آن عقب ماندن دانش‌آموزان از برنامه‌های تحصیلی پیش نمی‌آید.

کمپین آموزش بدون تعطیلی به مدت 10 روز در آپارات به نشانی http://Aparat.com/liveclass برگزار خواهد شد و مخاطبان می‏توانند جهت ارتباط با تیم آپارلات لایو (زنده) با ایمیل Live@aparat.com در ارتباط باشند تا پاسخگوی مشکلات آنها باشند. گفتنیست این طرح چه برای سازندگان ویدیو لایو و چه برای بینندگان آن رایگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • هایزنبرگ
    هایزنبرگ | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

    فیلتر یوتیوب رو بردارن ما خودمون میدونیم چیکار بکنیم، این شیرین‌کاریا برای تبلیغات بیشتر لازم نیست.

مطالب پیشنهادی