ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فرمانده عملیات مدیریت کرونا: زمان پایان کرونا در کشور به مردم بستگی دارد

فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران معتقد است که زمان پایان کرونا به مردم بستگی دارد و اقداماتی نظیر بهداشت همگانی است که می‌تواند از چرخه این ویروس جلوگیری نماید. «علیرضا زالی» اعلام ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۰

فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران معتقد است که زمان پایان کرونا به مردم بستگی دارد و اقداماتی نظیر بهداشت همگانی است که می‌تواند از چرخه این ویروس جلوگیری نماید.

«علیرضا زالی» اعلام کرد که شکست این ویروس به خود مردم و رعایت بهداشت همگانی و شخصی آنها بستگی دارد. او همچنین در مورد تقلیل ساعت کارها گفته که این اقدام از این سبب انجام شده که کمترین میزان تماس و استقرار فیزیکی برای شهروندان صورت بگیرد. او همچنین تاکید کرده که جلسات اداری، فرضیه نماز و تناول غذا در ادارات نیز نباید به طور انبوه انجام شود.

بیش از ده روز است که از اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد و حالا بر اساس آخرین آمار رسمی ۴۳ نفر بر اثر آن فوت کردند؛ آماری که برخی از مردم از جمله تعدادی از نمایندگان مجلس معتقدند چندان صحیح نیست ولی در حال حاضر این آخرین آمار فوتی‌های اعلام شده توسط وزارت بهداشت محسوب می‌شود:

«۵۲ نفر در تهران، ۲۱ نفر در قم، ۱۷ نفر در گیلان، ۲۲ نفر در گلستان،  ۱۲ نفر در اصفهان، ۱۸ نفر در مرکزی (اراک و ساوه)، ۱۲ نفر در مازندران، یک نفر در خراسان جنوبی، یک نفر در ایلام، ۸ نفر در فارس، ۶ مورد در آذربایجان شرقی، ۳ نفر در اردبیل، ۸ نفر در البرز، ۴ نفر در سمنان، ۵ نفر در کردستان، ۶ نفر در قزوین، ۴ نفر در خوزستان، یک نفر در سیستان و بلوچستان و ۴ مورد در یزد هستند.»

پیش‌تر سازمان جهانی بهداشت از ایران خواسته بود که در زمینه ارائه آمار دقیق مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا تلاش کند. به گفته دبیرکل این سازمان، تاکنون حدود صد نفر از مبتلایان به کرونا، از ایران به یازده کشورهای جهان سفر کرده‌اند.

شیوع این ویروس در کشورهای جدیدی نیز آغاز شده و به همین خاطر دیروز سازمان جهانی بهداشت خطر ویروس کرونا در جهان به وضعیت «بسیار خطرناک» تغییر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • عزراییل
    عزراییل | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

    بی شرفتر از این آقایون روی کره زمین وجود نداره.می خوان افتضاحی رو که بار اوردن گردن مردم بندازن.خوبه که ما مردم انتقام سختی از این انگل صفتها گرفتیم و رای ندادیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی