ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویندوز ۱۰
تکنولوژی

آپدیت جدید ویندوز ۱۰، سیستم را از کار می‌اندازد

کمتر زمانی پیش آمده که کاربران ویندوز ۱۰ بدون دردسر و به سادگی آپدیت‌های جدید را روی سیستم خود نصب کنند. آپدیت KB4535996 نیز به سان دیگر آپدیت‌های ویندوز ۱۰، مشکل دارد. شاهکار جدید مایکروسافت این ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

کمتر زمانی پیش آمده که کاربران ویندوز ۱۰ بدون دردسر و به سادگی آپدیت‌های جدید را روی سیستم خود نصب کنند. آپدیت KB4535996 نیز به سان دیگر آپدیت‌های ویندوز ۱۰، مشکل دارد. شاهکار جدید مایکروسافت این بار از ابتدا نصب نمی‌شود یا اگر هم بشود، کامپیوتر شما را به زانو در می‌آود.

آپدیت KB4535996 یک بروزرسانی انتخابی است، یعنی لازم نیست که حتما آن را نصب کنید و این کاملا به شما بستگی دارد. البته فارغ از مشکلاتی که برای کامپیوتر شما به بار می‌آورد، نصب آن چندین باگ مهم مانند مشکلات جستجوی یکپارچه ویندوز و گلیچ‌های پرینت را از بین می‌برد، ولی با همت مایکروسافت فعلا نمی‌توانید از این بروزرسانی استفاده کنید، زیرا نصب نمی‌شود. یک کاربر ویندوز ۱۰ به خوبی شرایط را شرح می‌دهد:

ویندرو آپدیت KB4535996 را به عنوان بروزرسانی انتخابی معرفی می‌کند؛ یعنی من می‌توانم تصمیم بگیرم که آن را نصب کنم یا خیر. این آپدیت از صفر تا ۱۰۰ دانلود می‌شود، سپس از صفر تا ۱۰۰ نصب شده و پس از راه‌اندازی مجدد تا ۶ درصد جلو می‌رود و در نهایت ارور‌های 0x800f0922 و 0x80070003 را می‌دهد. عیب‌یاب مایکروسافت هم چیزی را پیدا نمی‌کند.

آپدیت KB4535996

بسیاری از کاربران نیز با صفحه آبی مرگ یا BSOD رو به رو شده‌اند. یعنی نرم‌افزار و سخت‌افزار سیستم آن‌ها در برقراری ارتباط با یکدیگر به مشکل می‌خورد. این دسته از کاربران برای برطرف کردن این مشکل آپدیت KB4535996 را حذف کرده تا همه چیز دوباره به شرایط عادی برگردد. در نتیجه اگر علاقه ندارید سیستم شما هنگ کند یا مشکلات بیشتری به آن اضافه شود، بهتر است این آپدیت را نصب نکنید یا اگر در حال نصب آن‌ هستید، از ادامه فرایند صرف نظر کنید.

اگر هم بروزرسانی فوق را نصب کرده و به مشکلات گفته شده برخورده‌اید، بهتر است آن را پاک کنید و تا برطرف نشدن آن توسط کمپانی ردموندی، از نصب مجدد آن خودداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • elshan123
    elshan123 | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

    این حجم از باگ بی سابقست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی